Steeds weer opnieuw verliefd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 20:43

Toen ik mijn paardje voor het eerst zag was ik meteen verliefd. Nu heb ik hem bijna twee en een half jaar, en iedere keer als hij iets geks doet ben ik meteen verliefd, als hij zijn *Ben_ik_niet_lief* bekkie op zet ben ik weer verliefd. Vandaag heb ik hem voor het eerst zien flemen Lovers Zo schattig, als hij gaapt Lovers Ineens lijkt het of ik een nieuw paard ontdekt heb, als ik hem roep en hij hinnikt weet ik weer waarom ik hem gekocht heb...die lieverd Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 23:06

Ja, dat gevoel ken ik!!! Escala heeft soms ook van die dingen dat ik helemaal Lovers en Haha! word...ik ben natuurlijk altijd dolgelukkig met mijn meissie, maar soms heb je van die momenten en dan... Lovers Lovers Lovers Leuk dat jij dat ook hebt met Bram! Party!! Ik had laatst paardensnoepjes in mijn zak zitten toen ik in de wei liep...doet ze eerst of ze me niet ziet...komt ze na een tijdje zo halverwege staan...steeds iets dichterbij...dan komt ze heel lief kroelen...maar ondertussen gaat dat neusje heel sneaky naar mijn broekzak...lol! Dan vind ik haar zo leuk, lief en een beetje... Schijnheilig Maar dat is juist zo leuk, karakter he...net doen alsof ze alleen maar gezellig met me komt knuffelen...net alsof ik niet weet dat ze op die snoepjes aast... Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 10:02

ja heb ik ook soms lijkt het alsof expensive me echt begrijpt want vorige week was ik heel droevig en toen deed hij troosten dus..
echt lief man en soms van dei dingen dat ik denk: JIJ GAAT NOOIT MEER WEG!
ja ik heb het dus ook
zucht Lovers

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:22

mmmmmm, zalig hé!!

*zucht* Lovers Dromen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:39

Herken ik, alleen iets anders. Bij ons op stal staat een mevrouw die heeft voor haar dochtertje een hele lieve welsh. Pasgeleden komt er een nieuwe pony en die vrouw is spontaan verliefd op dat beest. Na een tijdje blijkt de pony toch niet zo lief te zijn als gedacht en houd ze het weer bij hun eigen welsh. Tijdje terug komt er weer een nieuwe pony en je raadt waarschijnlijk al wat er gebeurde. Tja, zo kun je ook verliefd worden...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:51

ow ik ben na 2,5 jaar alleen maar meer verliefder geworden op haar,ze maakt me elke dag nóg gelukkiger dan ik dacht te kunnen worden!