Agressief?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Agressief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 22:27

Whisper is een hengstje van zo'n 8 maanden oud.Sinds een maand of 3 doet hij verschrikkelijk wild.Ik vermoed dat dit om te spelen is,dus veel aandacht schonk ik er niet aan.Maar je kan toch niet negeren dat hij met z'n oren in z'n nek in volle galop door de weide op je af komt stormen,je over loopt en dan een beetje begint te bokken en zo...
Vroeger kon je met hem aan een halster gemakkelijk over straat wandelen (vlakbij mammie dan Haha! )maar als je hem nu aan een halstertouw neemt,dan ski je er zowat achteraan.Ik ben ook niet een van de sterksten,dus hem eens goed hard aanpakken hoort niet direct tot de mogelijkheden.Zijn er nog andere dingen die ik kan doen?Want rijden met z'n moeder is zowat onmogelijk geworden,tenzij je hem in de stal propt en ergens anders gaat rijden.gewoon in de weide laten staan gaat NIET want hij "springt" gewoon door de draad,hoewel hier redelijk wat electriciteit op staat.Hij is nog te jong om hem te laten castreren,dus nu zit ik met een verschrikkelijke pony die nu tot mijn grote spijt sterker aan het worden is...Heeft er iemand tips ofzo?

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.



bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 20:57

weet iemand waar je zoiets kan vinden?

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Femia, Iris94, Mark0919, Vagabondo, vilheide, Wil_Fem en 40 bezoekers