Voor het eerst sinds blessure naar les

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-01 18:18

Ik ging vandaag voor het eerst sinds zijn peesblessure, 10 januari vorig jaar!, weer lessen. Het was redelijk weer, dus aan de trailer opzadelen, vind ik altijd fijner dan aan zo'n stang waar tig paarden aan hebben zitten likken en wie weet wat die allemaal bij zich hadden. Nou weten we dat mijn paard snel gaat hangen, dus zetten we hem niet vast, maar sla ik het touw 1x door de ring aan de trailer en houdt mijn vader hem vast. Als mijn vader hem vasthoud zonder het touw door de ring te doen, lopen ze altijd het hele terrein over, want mijn vader heeft niet zoveel overwicht op Jep. *LOL*
Maar goed, hij hoort wat engs, gaat hangen en ipv dat het touw losgaat, trekt het zichzelf vast Verward Ik snap ook niet precies hoe, want we doen er dus speciaal geen knoop in. Afijn halster breekt, paard loopt los en gaat de weg op! Eerst dacht ik nog, die komt wel terug, maar dus niet, ging draven en ik zag hem spannen, ik dacht o jee, straks gaat de knop om en raakt hij in paniek en dat is dan echt blinde paniek. Gelukkig kwam er toen net een auto aan, die ervoor ging staan, paard terug naar mij pfoe dat was echt even heel eng!!
Toen lessen. Wat rijdt dat toch heerlijk in een binnenbak (niks om van te schrikken) en dan ook nog 1 hele lange zijde en 1 hele korte zijde met spiegels, zodat je precies kan zien hoe je paard loopt en reageert. Mijn instructeur vond hem zeker niet achteruit gegaan, eigenlijk alleen maar beter, maar het was zijn beroepseer te na om dat openlijk te zeggen *LOL* *LOL* .
Hij sprong zijn makkelijke wissel voor een 8 en zijn moeilijke voor een 5 (als hij niet goed ging) of een 7!!!! Joepie, voor zijn blessure bokte hij de platen van het plavond als ik probeerde te wisselen.
Kortom, ik heb hem heel goed door de revalidatie periode gereden, niets verpest, alleen maar sterker geworden. Wel met behulp van de staleigenaresse, maar toch!Zou ik dan toch nog een beetje kunnen rijden?
Oh ja, ik weet nu helemaal zeker dat hij rad is op het harde, ik heb er een hele tijd naar lopen kijken, toen hij voor me uitdraafde over de weg Lachen Lachen
_________________
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-07-21 19:21 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-07-21 19:21 ]</font>



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-01 17:12

Ik heb een hele goede en leuke instructeur, het was ook een grapje hoor, hij zit nou eenmaal graag te stangen. Als hij het echt niet leuk vond had hij niets gezegd of toch punten gezocht die niet goed waren, want die zijn er natuurlijk ook genoeg, maar hij was zelf ook erg blij dat Jep het weer zo oppakt. Het is ABSOLUUT geen afkraker (eerder een slijmjurk *LOL* *LOL* )
Zo moest hem toch even verdedigen, want hij bedoelt het alleen maar grappig. Party!!

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, GoogleAdsense, Jintexx, Maanon_, Mark0919, Mette, Ptl4ever en 44 bezoekers