solicitatie gesprek op het Zh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

solicitatie gesprek op het Zh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 14:50

Ik ben gestopt met school.. Een tijdje geleden .
En nu wilde ik dus de opleidng : Operatieassistente gaan doen.
Daar moet je met een solicitatiebrief voor inschrijven.

Nou dat had ik dus allemaal gedaan.
En nu kreeg ik een paar weken geleden een uitnodiging om naar de opendag te komen.
Daar hebben ze de OK laten zien, ( was de week er voor precies op de zelfde plaatsen samen met mijn moeder geweest *LOL* Opendag alleen voor mij Schijnheilig )

Toen kregen wij ook te horen dat wij 11 mensen waren die in aanmerking komen voor een plaats op de opleiding. ( dit jaar worden er maar 3 mensen toe gelaten )
En dat wij al waren uit geselecteerd uit een groep van 40 !! mensen.

Nu moet ik dus over 2 uur op solicitatiegesprek.... Lips are sealed Lips are sealed
Jakkes vind ik dus echt niets aan, zeker niet omdat het toch voor een groot deel bepalend is voor mijn toekomstige toekomst Haha! Lips are sealed

Gr Lara

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:55

Heel veel succes! kop op je kán het!
You Go Girl!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:57

Het feit dat je door bent naar de 2e ronde geeft al aan dat je kans maakt.. het is inderdaad zenuwslopend, maar ff doorbijten.. en veel succes uiteraard! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:02

Spannend joh! Ik zal voor je duimen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:05

gewoon je beste beentje voorzetten
veel succes.

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:35

Succes! (of inmiddels is het al avond, dus hoe is het verlopen?) Maak je maar niet al te veel zorgen hoor, er is een gillend tekort aan OK-personeel, dus als je dat echt wil moet het je lukken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 09:39

EN????????????????????????? Vertelvertel!!!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 09:41

Ja Lara, hoe is het gegaan?
Anders kun je nog wel in ons ziekenhuis terecht, er is een chronisch tekort aan OK-assistenten.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 11:19

Oke...

EEk, het ging van geen ene meter.
Ik heb er een heel slecht gevoel over, ze bleven maar door zeuren over het feit dat ik eerst voor het HAS had gekozen, en dat ik dan nu wel de gezondheidszorg in wilde.

Op een gegeven moment moest ik mij zelf gaan " verkopen" waarom zij mij moesten aan nemen en niet die 10 anderen.
Allemaal van die vage dingen...
Moest mijn goede kwaliteiten opnoemen ( wist niet dat ik die had *LOL* ) en mijn slechte.
Ook werd er gevraagd waarom ik Okassistente wilde worden, vroegen ze of het te maken had dat ik naar ER en chicagohoop keek .

Heb ze dus heel netjes verteld dat ik zeker daar naar keek, maar dat dat niet te vergelijken is met de realiteit en dat ik niet daarom op de ok wil werken.

Al met al, ik heb er dus een heel slecht gevoel over...

Maar goed. Ben meteen na afloop ff lang mijn moeder geweest ( werkt daar op de recouvery ) En zij dacht dat ik dus zeker kans maakte, aangezien ik de enige was uit Roermond en ik de enige ben met een diploma zekerheid.

Tussen nu en 3 weken moet ik de uitslag krijgen Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed


Thnx voor het duimen Knipoog

Groetjes Lara

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:00

Het opnoemen van je goede en slechte eigenschappen en motivatie waarom je solliciteert naar die functie is volkomen normaal hoor, op zo'n gesprek. WAt pas erg is, zijn die sollicitatiecommissies waarbij jij het op kunt nemen tegen minimaal een halve afdeling. Op nemen klinkt wat 'groter' dan het is, maar zo voelt het wel.