Ik wil een paardenman!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Ik wil een paardenman!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 16:05

Aargh, ik heb het even helemaal gehad met mijn vriendje.

Hij heeft helemaal niets met paarden, ik kan niet zonder.
Het interesseert hem ook geen bal, zelfs nu ik op het punt sta om een eigen paard te kopen, leeft hij niet eens met me mee. Hij is zelfs niet eens blij voor me. Nee, meneer voelt zich een beetje overbodig met al die beesten, terwijl ik hem toch best wel hard nodig heb aangezien ik zwaar onder de stress sta door paarden, school en werk.

Pfff, ik wil een man met paarden virus, of toch iemand die paarden toch een beetje leuk vind. Waarmee ik al de leuke dingen die ik meemaak met mijn beestjes kan delen, de dingen die ik nu alleen aan mijn paardenvriendin kwijt kan.
Een groot deel van mijn leven wordt bepaald door mijn viervoeters en het is gewoon niet fijn als je verhalen vertelt over wat je vandaag allemaal voor leuks hebt meegemaakt en je krijgt alleen maar afwezige UHUH's en jaja's te horen.
Ik wil mijn passie delen met iemand.

Dus gezocht: prins MET paard. Niet zo simpel te vinden lijkt mij, allé toch een die niet te lelijk, niet te snobistisch, niet te playerig, en niet homo is Haha!
Heeft er iemand 1 in de aanbieding?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:09

hmmz een partner in de paarden als je zelf ook in de paarden zit is ook niet echt altijd handig hoor.... Tis een ander verhaal als je partner dankzij jou in de paarden terechtkomt, maar je moet geluk hebben wil je er 1 vinden met dezelfde gedachtengang over paarden, anders krijg je daar weer heibel over... in elk geval succes! Tong uitsteken

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:10

als je er eentje over hebt: ik bied me aan!! *LOL* Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:27

nee, want die houd ik zelf Haha!

ikke

Berichten: 37537
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:52

Sorry, ben al ingepikt door paardenvrouw *LOL* Lovers *LOL*

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 16:55

Hihi, prins op t (witte) paard gezocht dus, maar dan wel zijn eigen paard???? Het zou natuurlijk ook leuk zijn als een man door jouw interesse ook besmet wordt met t paardenvirus! Zoiets als Snowdon al schreef dus. Hoe dan ook, succes!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:37

Ja als ik weer een vriend neem neem ik ook een paardenvent Pling Tije van bokt die had ook paarden Lachen Dat moet je gewoon hebben is veel leuker!

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:19

ik heb gelukkig een vriend die ondanks dat ie niks van paarden weet en er ook niks over wil weten toch maar braaf naar me luisterd en me nooit zal verbieden om te rijden en overzorgen. Lovers sterker nog als ik zeg dat er ergens een leuk paard te koop staat heeft ie zoiets van dan koop je hem toch! ik ben gelukkig zo verstandig Schijnheilig om te beseffen dat ik op dit moment niet genoeg geld en tijd heb voor een eigen paard anders hadden we er nu 1 in de tuin staan! Knipoog
eigenlijk heb ik het toch wel errug goed!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:24

Ga naar wedstrijden, en ga opzoek naar een leuke leuke gozer.
Ze hoeven toch niet altijd naar jouw toe te komen lijkt me?
Jij wil d'r een, dus zal je je handen moeten laten wapperen.
ps. Weet je vriendje hiervan?? Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:32

Volgens mij krijg je met een paardenjongen heeeel veel ruzie, manier van trainen, manier van omgaan....
Lijkt me alleen leuk als ze heeeel veel geld hebben en ook mij willen sponsoren Haha! .

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:34

Ik wil ook een paardenman, maar dan wel eentje die zelf niet rijd maar ment ofzo. Dan hebben we daar ook geen discussie over. En natuurlijk moet hij natuurlijk geld hebben om mijn tinkerfokkerij te financieren whahahaha

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:37

Het is niet altijd even lekker hoor, maarja ik neem er al genoegen mee dat Joe, mee gaa en me met alles een helpt...jammer dat José nu weg is want dat was echt zijn paardje Boos!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:47

Ruzie over trainen hebben wij nooit, ik rij langer en beter dus mijn wil is wet Haha!
Aan hem lesgeven waag ik me nooit meer, dat ging dus niet helemaal van een leien dakje Bloos

Je moet of iemand hebben met een eigen tijdrovende hobby die begrip heeft voor je passie of inderdaad een paardengek.

Je kan ook een blanco exemplaar nemen en die hersenspoelen tot paardengek, ik heb nog wel een paar vriendinnen met ervaring met de laatste methode Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:48

Ik heb mazzel gehad, ik heb die kerel. Geen èchte paardeman in hart en nieren, maar wel iemand die zich gemakkelijk heeft laten aansteken met het virus. Een paardeman in wording dus Haha!
Rijden doet ie niet, maar verzorgen ed. wel. Ook vraagt ie naar mijn rit, of Isolda lief was etc.
Als ik me zorgen maak om iets, dan maakt hij zich ook zorgen en denkt met me mee. Zo langzamerhand krijgt ie steeds meer ervaring, ook met voorbrengen van paarden op de keuring was ie bijzonder handig. En dat met die grote tuigers, ik doe het hem niet na!
Dus eigelijk begint ie toch wel een beetje een paardeman te worden Lovers

Ik vind eigelijk dat jouw vriend wel een beetje meer belangstelling voor jouw passie mag hebben. Hij klinkt nogal ongeinteresseerd .... Niet alleen in de dieren, maar daardoor ook in jouw...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:57

Probeer eens verkering te hebben met eentje die er allergisch voor is. Je kunt niet eens proberen ze met het paardenvirus aan te steken... Huilen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:13

Ja die van mij is ooit van een paard gedondert en zal nooit in een straal van 10m komen. Ach hij is goed voor andere dingen, paardjes zijn mijn eigen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:15

Haha nee sorry die hou ik mooi zelf.
Ik heb het getroffen hoor iemand die op sommige vlakken meer verstand van Paarden heeft dan ik heb en op de gedeelte die ik leuk vind heeft hij er niet zoveel verstand van dus dat botst mooi niet zoals steef al zegt.

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:57

Heb in het verleden ook wel vriendjes gedumpt die totaal geen interresse hadden in de paardensport. Ben nu al weer 17 jaar gelukkig met Gerard. Lovers Hij heeft vroeger veel gesprongen. Daarna heel lang niet gereden, maar heeft vorig jaar een quarterhorse gekocht. Nu rijden we dus weer dagelijks samen Pling Is erg gezellig.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:15

Mijn vriendje is geen paardenman, maar vind het wel leuk dat ik er zo mee bezig ben. Hij probeert regelmatig mee te gaan (Rhona is toch ook zijn paard), en doet zijn best om zijn angst te overwinnen.
Tegen de tijd dat Rhona goed en wel ingereden is, krijg ik hem er wel een keer op. Maar ik hoef niet bang te zijn dat hij haar inpikt Schijnheilig
Eigenlijk heb ik het gewoon heel goed getroffen Lovers !

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:43

Als je niet terugschrikt voor een Amerikaan (je weet het niet in deze tijden) dan heb ik wel een tip voor je: er is zo'n relatie site voor paardenmensen. Hij stond een keer in de Bit, maar ik weet de URL niet meer. Misschien dat iemand anders de URL heeft van de site die ik bedoel?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 21:45

Ik heb niet te klagen. Antoine informeert altijd hoe het rijden ging, helpt mee om ze uit de wei te halen als hij erbij is, komt regelmatig kijken (en fotograferen) op wedstrijden en is gewoon erg betrokken bij mijn hobby (dat is ook een groot deel van mijn leven, ik zou het niet graag anders hebben). Hij wil zelfs leren rijden op Raimaer als het veulen er straks is Haha! Financieel draagt hij niet bij (behalve dan die paardenkado's die ik voor verjaardagen en Sinterklaas krijg en de autokosten *LOL* ) en dat zou ik ook niet willen.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:06

ah die wil ik ook een en dan nog wel een lekkere en een lieve en met veel geld en veel paarden en hij moet ook wel verstand hebben nie zo'n dokus natuurlijk..... he blijven dromen.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:47

Pas op echte paardenmannen houden nogal van vreemdgaan. (Gemengde sport he)
Maar als je dan toch een paardenvent wilt, ga dan naar de ruiterfeesten of naar de kroegen waar veel ruiters komen, zoals palladio in helden of bruins in het noorden van nl. In belgie zit dacht ik ook zo'n kroegje...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:53

ik wil ook een paardenman als vriend!

iig eentje die niet zegt: je stinkt naar paard(als ik ff snel met mn goede jas aan hooi heb gegeven...)of zegt; laat m toch ff nog een dagje stilstaan)als ik dag erna wedstrijd heb..) en zo kan ik nog 1000 voorbeleden noemen waar hij zich aan mn paarden stoort en ik me aan zijn onbegrip stoor!

dat ie zelf eens een hobby zoekt Boos!

maar ja verder issie heel lief!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:55

NIET DOEN!
Ik had ook ooit een vriend die niks om paarden gaf en die heb ik ingeruilt voor iemand die wel wat met paarden had. Grootste fout van mijn leven!!
Niet dat ik die ander terug zou willen, daar niet van.

Ga opzoek naar een rijk zakenmannetje die zelf er nooit is en je daarom wel een aantal paardjes gunt. Daar ben ik in ieder geval naar opzoek. Hem ooit vinden is een tweede