Kadootje van Pride voor Baduh op zijn verjaardag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Kadootje van Pride voor Baduh op zijn verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 18:27

Baduh is vandaag jarig, hij is 14 geworden. Natuurlijk heel erg leuk, en ik heb hem met zijn maatje Pride in de bak gezet. Die 2 begonnen vrolijk te spelen tot ik op een gegeven moment een gil hoorde. Was als de dood dat Baduh Pride een mep had verkocht maar niks was minder waar.
Pride had in haar enthousiasme een kung-fu trap in de lucht gegeven terwijl Baduh om haar heen draaide. Gevolg: scheur in de staartwortel en een hele grote bult op Baduhs linkerbil. Hij was helemaal van slag, en Pride wou alleen maar spelen. Ik heb Baduh uit de bak gehaald en zijn kont gekoeld en toen hoorde ik iemand roepen dat Pride 'm gesmeerd was. Die stond in de voortuin van opa en oma(die wonen op het terrein) heerlijk de bloemetjes op te eten. Had eigenhandig het hek open geduwd.
Heb de vee-arts maar effies gebeld om te vragen wat ik moet doen, maar meer als koelen en rustig aan doen kan ik niet.

Wel een klein +-puntje; Baduh en ik komen in het boek wat onze vee-arts (Ed Hermens) heeft geschreven over paardenverzorging. De vee-arts vindt Baduhs gebit namelijk een kunstwerk (tja, er zijn mensen die nou eenmaal dol zijn op ruïnes Haha! ) en heeft een foto gemaakt waarbij ik Baduhs klep open houdt. Hihi. Zit bij het ontwormingsmiddel eerdaags, als kadootje. Cool cool cool!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:46

Balen. En dat nog wel op zijn verjaardag. Weet je ook hoelang dat ongeveer gaat duren voordat het weer heel is?? Veel beterschap in ieder geval en nog gefeliciteerd.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:51

Ah nee, net op Baduh's verjaardag!! Wat k*t voor je!! Tja, ik weet dat veel vrouwen uit zijn op emancipatie, maar om dan zo'n verjaardagscadeau te 'verkopen' vind ik wel erg onaardig, Pride!
Het is absoluut vervelend dat dit juist op Baduh's verjaardag moest gebeuren, maar aan de andere kant kan je blij zijn dat er niet iets ergers is gebeurd, want op zo'n soort manier heeft mijn bijrijdpaardje haar ('blijvende') peesblessure opgelopen...
Arme Baduh, geef hem maar een extra snoepje van me

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:09

aaaaaaaaaw wat zielig voor Baduh!
Leuk verjaardagskado........

cowboyharry

Berichten: 7
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:16

Lief he van Pride dat ze nadat ze Badhu een schouderklopje geeft op zijn verjaardag ook nog een bloemmetje voor hem gaat plukken. Jammer echter dat ze de tijd niet heeft gekregen om ze langs te brengen, zodat ze genoodzaakt was deze bloemen maar zelf op te eten.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 17:34

Dank je Harry. Boos! In Harry's avatar zie je trouwens Pride, want ze is van hem. Baduh loopt al weer 2 dagen de benen uit zijn lijf van vrolijkheid, dus heb het idee dat ie nergens last van heeft. Er zit alleen een bult op zijn kont. Niet echt charmant. Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:54

cowboyharry schreef:
Lief he van Pride dat ze nadat ze Badhu een schouderklopje geeft op zijn verjaardag ook nog een bloemmetje voor hem gaat plukken. Jammer echter dat ze de tijd niet heeft gekregen om ze langs te brengen, zodat ze genoodzaakt was deze bloemen maar zelf op te eten.


Ohoooh, gni... Ik mag niet lachen, want dit is bloedserieus, maar ik vind wel dat Harry het leuk brengt Cool