Voor het eerst gereden op Gribaldi-hengst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:36

Hi
welke Gribaldi hengst rij je bij als ik vragen mag/

Haha!



RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:48

SIBRALDI?

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 14:50

uhm ff zien, www.eurpeesstamboek.nl en dan bij Hengsten 1e pagina rechts SIBRALDI, (Gribaldi x Apple King xx x L `espor) ohnee staat bij eigenaar te Limburg das wel wat wijd weg...hahahaa

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 15:15

Oh raar, alle bij het ES goedgekeurde hengsten komen bij hun op de site...de eigenaar van King Nero ken ik wel. Heeft hij die hengst nog steeds in Over de Dijke staan? Ps King Nero is niet NRPS goedgekeurd...

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 12:31

Garfield schreef:
Nee, King Nero staat gewoon weer bij hem op stal. Op de site van het Europese Stamboek staat duidelijk dat de eigenaren een foto moeten opsturen, dan worden de hengsten op de site gezet. Primero wordt door een vriendin van mij uitgebracht en die stond er eerder ook niet op, terwijl die al zeker 2 a 3 jaar goedgekeurd is bij het ES. Ik weet niet hoe het zit, ik weet wel dat ik hem, zodra hij er klaar voor is, op hengstenshows moet voorbrengen.


Dekt hij nog wel met King Nero? Wij houden in September een bont (warmbloed) concours en er komen diverse nakomelingen van Samber, Ed King Hill en ook een hele mooie hengst van King Nero. Zou wel cool zijn als hij ook kon komen. Heb je evt. een adres voor mij. Wat dat ES betreft heb je idd gelijk in. Wel dom van hun kant (ES stamboek dus) dat zij niet alle hengsten erop zetten....

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 07:53

NES en ES zijn samen gegaan...www.europeesstamboek.nl

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 39 bezoekers