vogelpest ook weer bedreiging voor paardenwereld?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 15:12

Het zal wel de beste maniet zijn om uitbreiding te beperken. Maar ik baal er wel van, dat betekent dus geen les meer voor mij. Aangezien onze staleigenaar dus ook een pluimveebedrijf op het erf heeft.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:31

Ik ga helemaal met Moniquelucky mee, het is veelerger voor de boeren met pluimvee. Dan voor ons, dat we even niet buiten kunnen rijden.
Natuurlijk baal ik ook wel dat ik niet naar les kan, en niet naar de binnenbak kan (de buitenbak is met dit weer ook niet echt te rijden), maar daar kom ik allemaal wel weer overheen. Het is denk ik ook nog maar de vraag hoe lang we nog mogen komen, want we zitten echt midden in het 10 km gebied rond de gelderse vallei (Hoevelaken) en hebben een pluimveebedrijf op het erf....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Arjette15, c_alsemgeest, Karintich, Linde_C, Rex_Rolfo, Roosch, SentiBot, Symke, xSannee en 28 bezoekers