April Terug!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

April Terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 15:01

Ik had april 3 weken geleden verkocht aan mensen in Heerhugowaard ( noem geen namen!) Ik heb die mensen duidelijk gezegd dat April een naar verleden heeft, en dat je haar eerst de tijd moet geven om je te vertrouwen. Als ze je vertouwd gaat ze voor je door het vuur.

Helaas na 2 weken, hebben ze haar laten bekappen. Wat in mijn ogen een beetje snel was, omdat zij zelf al moeite had met de achterhoeven, laatstaan een vreemde man. Maar iig de hoefsmid zei, dat ze verkeerd was opgevoed, en dat ze gevaarlijk is. Als hoefsmid zijnde kan ik het wel begrijpen, ik zou het ook niet zo fijn vinden om April te bekappen. Haha! Maar ik vind het wel onterecht om te zeggen dat mijn pony niet goed is opgevoed. Als je bekijkt hoe ze was, toen ze bij me kwam, en hoe ze nu is, is het een wereld van verschil. Ik kon haar niet eens aanraken, en nu is het een knuffel. De mensen die haar gekocht hadden wilden liever ook een kinderpony er daar is ze gewoon weg niet geschikt voor. Het blijft een pony met een naar verleden, maar geduld en liefde doen heel veel..

Maar iig ik had het er met mijn vader over, en die werd zelf een beetje pissig. Hij zei: als een pony al een naar verleden heeft, en dan net weer gelukkig is en vertouwen heeft. Moet het nu niet zo zijn, dat je al die moeite voor niks heb gedaan. Lovers wat een lieverd he die pappa van mij.

Vanmiddag ga ik naar April toe, en met de mensen praten, ze blijft nu nog daar staan. Ik ga haar niet 3x in 3 weken verhuizen.
Eindelijk mijn kanjer weer terug!
Ik ben benieuwd hoe ze reageerd, de vorige keer drukte ze de neus helemaal tegen mij aan, toen had ik het wel even moeilijk Verdrietig

Ik zal vanavond even laten weten hoe het was, en zal mijn digi meenemen. Als jullie dan zorgen voor een mooie zonnetje, kan mijn dag niet meer stuk!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:07

Wat sneu voor dat arme beestje, maar ja fijn dat je haar teug hebt, waarom had je haar eigenlijk verkocht?

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 16:41

Ik had haar verkocht, omdat de staleigenaar ging verhuizen. En ik zonder stal zat, daarbij zat ik al krap in mijn tijd omdat ik stage liep. Nu is dat over, en wil mijn vader de stallingskosten betalen Haha! Ik stond namelijk gratis op die andere stal (lucky me) en zou het dan eerst niet kunnen betalen, en stallingskosten en hoefsmid etc. Nu scheelt het al met de stallingskosten.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:44

Fijn dat ze weer bij je terugkomt!! Je bent vast heel gelukkig!!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:56

hey

ik ben echt blij dat jij dr weer terugkoopt, ik kreeg ook een mailtje van dat meisje dat ze vals was en naar de slager ging Scheve mond ben dus blij dat ze weer een goed baasje krijgt!!

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 17:19

Ik ben zeker super gelukkig!
Helaas is de afspraak naar morgen verschoven, omdat het nu niet bepaald lekker weer is. Word flink poetsen morgen Haha!

Inderdaad Annuh, nog steeds bedankt dat je aan mij meldde.