Heete Tinker!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Signe

Berichten: 5796
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Heete Tinker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 20:01

Voor de Sandy Road Show eind april ben ik een showtje inelkaar aan het flansen, een freestyle kür, die vanmiddag wel erg freestyle was.....

Ik heb de muziek aangepast, de eertse opzet beviel niet. En zou ik zou vandaag lekker in de bak bezig. Blizz had andere ideeen. Die was 'heet' ik heb hem flink laten galloperen en gelukkig luisterde hij wel, hij was gewoon erg voorwaarts, heel erg voorwaarts!
Dus die kür oefenen viel tegen, met name omdat zijn 'jog' ver te zoeken was. Toch heb ik even doorgezet en heb ik globaal een idee van hoe het moet worden, maar ook vooral hoe het niet moet.

Een groot pluspunt is dat Blizz die niet kan overspringen in de andere galop het nu ineens wel deed! Hoera! 1 x maar, maar hij deed het plotseling, dus ik helemaal Braaf! en Goed zo!.
Daar gaan we lekker verder mee aan de slag als ik hem weer terug heb in een handgalopje.

Stilstaan ging vandaag dus ook niet, zodar ik hem iets wilde vragen dacht hij Joepie steigeren!, later ging dat beter en door zijn voorwaartse bui was zijn achterwaarts wel weer beter en vlotter. Zo blijft er altijd wel wat te doen.

Volgende week maar weer even oefenen.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses



Signe

Berichten: 5796
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 00:54

daslie schreef:
ha ha die blizz hij heeft er de laatste tijd echt zin in. *LOL*
Ik wou dat bram zo was maar dat zal wel goedkomen.Priscilla heeft in ieder geval van je optreden genoten en blijft erover doorpraten,vooral dat steigeren heeft veel indruk op haar gemaakt *LOL* *LOL*
Maar voor haar is nog steeds het hoogtepunt dat ze brammie in galop kreeg,'k heb dus maar gauw de manege gebeld voor rijlessen zodat ze het rijden wat beter onder de knie krijgt. Nou ik zie je wel weer


Nu ja... zoals die door de bak ging! die heeft bijna geen lessen meer nodig!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Em_, GoogleAdsense, Ladyson, Sanet, Ubermetrics en 38 bezoekers