perskaart indoor Brabant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

perskaart indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 18:36

Ik dacht dat mijn dag niet meer stuk kon toen ik vanmiddag te horen kreeg dat ik een heel zwaar vak op school gehaald had, maar het kon nog beter!
Toen ik thuis kwam lag er een perskaart voor Indoor Brabant op de deurmat! Dat wordt genieten en schrijven, heb er nu al zin in. *LOL*
Nu nog hopen dat het afsluitende gedeelte van de dag, een sollicitatiegesprek, net zo goed gaat Haha!

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:00

oow wat gaaf
als het goed is ga ik ook! zondag middag had ik nog een vrij gaatje dus maar ik moet wel gewoon een kaartje betalen Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 22:17

Tsja, de voordelen van de journalistiek he Haha! Nee maar zo duur zal het toch niet zijn?
Het sollicitatiegesprek ging trouwens prima, krijg in de loop van de week te horen of ik wordt aangenomen maar ik heb er alle vertrouwen in! *LOL* Kan ik weer lekker centjes verdienen om in de ruitersportzaak over de balk te smijten Haha! (laat m'n vriend dit niet lezen want dan krijg ik ruzie *grijnz*)

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:56

gaaf, ik had hetzelfde gevoel vanavond!!! ook een perskaart op de mat!!
alleen dan om te kunnen fotograferen!! voor alle vier de dagen!!
ik heb vooraf al een hele discussie gevoerd met het secretariaat over het feit dat als je geen bekende fotograaf bent, je nooit kunt gaan fotograferen op indoor brabant!!

mooi wel dus!

komen we elkaar vast tegen, ik ben van plan om er elke dag te zijn!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 16:20

Oh super! Ik weet nog niet of ik er elke dag zal zijn, maar ik ga natuurlijk zo vaak mogelijk. Dan zal ik je inderdaad wel tegenkomen ja Lachen Waarvoor ga je fotograferen?

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:47

reageer nu pas omdat we het hele weekend druk zijn geweest. ik moet nog even kijken wanneer ik precies ga. Wanneer ga jij allemaal??