Veearts weer bij Lennon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Veearts weer bij Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 13:51

Twee weken terug is de veearts bij Lennon geweest om bloed af te nemen, omdat hij steeds magerder werd, hoewel hij genoeg te eten kreeg en altijd regelmatig ontwormd word...
Uitslag van het bloedonderzoek een paar dagen later : rode bloedcellen tekort en een beetje spierafbraak... Bij de veearts iets moeten gaan halen om door z'n eten te doen en hier zou hij dan zienderogen van moeten opknappen...
Nu twee weken later is hij nog altijd aan het vermageren,dus veearts opnieuw gebeld dat het niet beter werd... Nu is hij gisteren opnieuw bloed komen nemen en volgende week krijg ik de uitslag pas...
Zit wel een beetje in de stress nu omdat de veearts dacht aan een spierziekte...
Hoop dat het niet te erg is, en dat het rap volgende week is dat ik de uitslag weet enzo....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 13:52

O jee....
Sterkte met het wachten, ik duim voor jou en Lennon dat alles meevalt!!

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:44

Mmm, lijkt op iets wat een aantal paarden hier in de buurt de afgelopen tijd hebben gehad. Die hebben behalve medicatie ook een paar keer een infuus gehad met van alles en nog wat. Ik hoop dat je paard er snel weer bovenop komt, ik vond het erg sneu voor die beessies hier.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:57

Ik zal heel hard meeduimen Nathalie. Wat erg nu dat weer. Een beetje geluk met Lennon is je blijkbaar niet gegund he. Hopelijk heeft ie gewoon wat vitaminen tekort ofzo wie weet.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 17:16

Ik twijfel eraan Quinzy, dan had dat toch al duidelijk moeten zijn in het vorige bloedonderzoek...
In ieder geval blijf ik hopen dat het niet te ernstig is... zal volgende week wel updaten als ik de uitslag gehad heb...

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 17:52

Hoi,

heb je Maxh wel eens gevoerd? Wellicht helpt dit. is te koop via je dierenarts of je kunt bestellen op de site. www.maxh.nl

Succes met je paardje!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 19:16

Hey, ben eens op de site gaan kijken, dit is wat de DA me heeft meegegeven na het eerste onderzoek, en Lennon blijft vermageren Boos!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:43

Oei, dan is er echt iets meer aan de hand! Hoop voor je dat er wat uit de testen komt!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 14:49

k Hoop het ook, en hoop dat het niets te ernstigs is, maar wordt gek van het wachten...