EEN WONDER!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

EEN WONDER!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 21:01

Hallo,

Ik heb sinds een 1,5 week een verzorghaflinger. Hij heet warco en is een ruin. Beest had veel verzorgers gehad, maar de verzorgers waren steeds bang omdat hij zooo vreselijk bokte, beet, je aanviel in de wei, met rijden naar t hek crosste enz.

Wij gingen 2 weekjes geleden vragen of we mochten verzorgen, en we moesten 3 dagen later komen... Wij komen en het mocht!!! Vingers aflikken Clown Tong uitsteken Knipoog Haha! Bloos *LOL* Wij erop, het beest had een jaar niet gelopen en bokte de sterren uit de hemel Scheve mond Hij beet inderdaad, viel me ook aan in de wei en wou naar t hek crossen... Nou aangepakt enzo, ging wel ietssssssss beter, maar hij bokte en beet nog wel. Ik besloot te wachten tot het ffffffff goed ging en dan de volgende dag verder te gaan.

Oke, ik was er weer heen gegaan dus en omdat ik hem zo aan had gepakt bokte hij niet meer en hij beet ook niet Het probleem van me in de wei aanvallen had ik ook snel opgelost... ik had de longeerzweep meegenomen en toen hij zo dreigend naar me toe kwam gaf ik hem een klap met de lange longeerzweep en weg was ie. Toen probeerde hij het weer en deed ik het nog is. Daarna kwam hij heeeeeeel voorzichtig naar me toe en was het ineens goed Verward Oke, ik blij Pling Nou die keer deed hij echt helemaal niks meer, hij wou alleen NIET op de hoefslag en nog geen figuren rijden, maar dat kon hij nooit zeiden die mensen. Ze vonden het wel heeeeeeeeel bijzonder dat ik er nog zo goed mee om kon gaan.

Nu, ruim een week later rij ik hem nog steeds Iedere dag en hij heeft niks meer gedaan naar de tweede dag Vork Vandaag ging het figuren rijden al heeeeel goed en hij liep de hele tijd aan de teugel. Ik ben heeeeeelemaal trots op hem Lovers en ik ga nog veel met hem werken, want ik hoop OOIT een keer wedstrijden met hem te starten. Binnenkort komt er iemand les geven en dan hoop ik maar dat het verder gaat lukken.
WARCOLOVERsize=12][/size]

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:02

Leuk zeg!!!!
echt leuk dat jij hem zo mooi kan laten lopen en
hem leuke dingen doet!!!!
En als je het goed aanpakt heeft hij er strax vast plezier in!!!
jij weer een goeie daad verricht Knipoog
maarre komen er foto`sz of nie???
ben wel nieuwsgierig !!!!!
Echt leuk verhaaltje hoor blijf zo doorgaan *LOL*

kiszzzzy laura

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 18:47

boo_laura schreef:
Leuk zeg!!!!
echt leuk dat jij hem zo mooi kan laten lopen en
hem leuke dingen doet!!!!
En als je het goed aanpakt heeft hij er strax vast plezier in!!!
jij weer een goeie daad verricht Knipoog
maarre komen er foto`sz of nie???
ben wel nieuwsgierig !!!!!
Echt leuk verhaaltje hoor blijf zo doorgaan *LOL*

kiszzzzy laura


Hoi,

Vandaag zijn we al naar buiten geweest! Er komt niet veel verkeer ofzo, maar zo kan je het makkelijk opbouwen. T ging echt toppie!!! *LOL* Foto s komen ook nog wel... als ik weer geld heb Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:58

Wat goed zeg dat jij hem wel onder controle kunt houden, en de andere/vorige verzorgsters van hem niet.

Alleen heeft die haflinger ook papieren ? zo ja wie is zijn vader?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 22:44

misselke schreef:
Wat goed zeg dat jij hem wel onder controle kunt houden, en de andere/vorige verzorgsters van hem niet.

Alleen heeft die haflinger ook papieren ? zo ja wie is zijn vader?


Geen idee, ik zal eens gaan vragen. Tja, vandaag ging het ook ALWEER goed. We zijn gister trouwens naar buiten gegaan. Ging erg goed Pling Was aan een weg waar maar heel weinig auto s kwamen, maar ja, je moet niet gelijk langs 1 van de drukste wegen gaan lopen