Manege Prinsemolen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Manege Prinsemolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 13:43

He hallo paardenliefhebbers,

Zijn er hier mensen die op deze manege hebben gereden?
Ben hier nieuwsgierig naar want ik heb daar een aantal jaren terug gereden en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die dezelfde paarden kennen als ik. Ik rijd nu op manege Hippisch centrum Hillergersberg in Rotterdam misschien ken je die ook wel. *LOL* Party!!


lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 15:31

Oke, ik ben er al een tijdje niet meer geweest maar het lijkt me leuk om even met mensen te kletsen die er ook ooit gereden hebben.
Ik mag morgen weer rijden en ik heb er echt onwijs veel zin in.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 09:32

Oh Leuk zeg. Ik ben begonnen in Alexander toen was ik een jaar of 9 en ben toen begonnen op Troublemaker en dat was me er eentje zeg. Ook reed ik toen veel op Olga, daar waren m'n ouders helemaal weg van.
Toen we in de huidige manege gingen rijden was ik niet meer van Shadow af te slaan daar heb ik dan ook onwijs veel foto's van.
Leuk zeg dat er hier ook mensen zijn die op die manege gereden hebben.
Nu rijd ik dus op manege Hillergersberg aan de rotte en daar mag ik vanavond dan weer lessen, heb er ook erg veel zin in. Knipoog

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 13:24

Oh, no meer mensen, die er hebben gereden, leuk zeg!!
Kanjer en Duffy ken ik alleen niet, Winnetou en Fonzie komen me ook niet bekend voor.
Ik vond Shadow echt de leukste en Dondersteen en Spooky natuurlijk ook. Ilse ken ik ook nog wel daar reed toen der tijd ook een liliputter (of hoe je het ook schrijft) op die geloof ik Dennis heet.
En ken je misschien Blacky ook nog, dat vond ik een erg mooi paardje, heb er een keer wedstrijd op gereden maar de rest op Shadow.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 13:43

Blacky heeft er ook niet zo heel lang gestaan, die was contsant kreupel hij kwam van manege zevenkamp, zoals je misschien wel weet was dat niet een diervriendelijke manege.
Ik ben een tijdje terug nog op de manege geweest maar ik mag Andre niet zo, hij schreeuwde altijd tegen je in de les en ik ging altijd al bibberend naar de manege toe. Yvonne vond ik wel altijd erg aardig.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 13:51

Wat bij de bushalte, ik hoorde 'm in mijn slaap al bbbrbr. Ja, moet we toegeven dat ik ook veel van 'm geleerd heb maar ik rijd nu ook op een hele gezellige en goede manege

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 13:53

Ja ja , Barney staat er geloof ik nog maar wat bedoel je met het goed, kan best wat hebben hoor

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 13:59

Hoe bedoel je Berber, ik begrijp je niet helemaal.
We krijgen nu les van Hans, is een erg aardig kerel hoor, geeft wel goed les, ik weet niet of je 'm kent.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:10

Oh nee, zo heet ik niet in het echt, why?? *LOL* Party!!
Welke paarden ken jij allemaal van HCH??


lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:10

Oh nee, zo heet ik niet in het echt, why?? *LOL* Party!!
Welke paarden ken jij allemaal van HCH??

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:11

Sorry, ging even iets fout geloof ik

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:18

Die staan er nog steeds. Ken je ook Dustin??

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:24

Ik rijd iedere week op 'm, maar het is geloof ik geen vosje daar is ie te donker voor. Hebben we wel dezelfde voor ons, hij is echt helemaal bruin

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:27

Okay, Heb je ook wel eens op 'm gereden??

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 14:30

Haha, okay, ik dan niet zo'n hoogtevrees maar Happy is wel een stuk groter dan Dustin, maar wel een echte lieverd

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 15:05

He smithsgirl, ik zag in je profiel dat je ook een gelukkige bezitter bent van ratten? Ik heb er thuis ook 4 zitten. leuk zeg

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 15:19

Ik heb er 4, Sneeky, Dombo, Dopey, Djumpie

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 15:58

Nee Naomi, ik haar niet, het is ook wel weer een tijdje terug hoor, maar ik begrijp eruit dat jij hier ook hebt gereden??? Knipoog

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 09:06

Ik weet nog wel dat Dondersteen ingereden werd, ik was ook een keer van 'm afgevallen en had toen mijn pols gebroken. Ik heb ook echt veel foto's van toen. En idd ik ken Olle ook nog wel, leuk fjordenbeest, was ook een keer uitgebroken uit zijn stal. Ik zou best jullie foto's ook een keer willen zien

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 09:53

Ik zat ineens te denken (komt niet vaak voor by the way hihi) Is het misschien een leuk idee om de mensen van de prinsenmolen te vragen om een paar oude foto's van de paarden van vroeger op hun website neer te zetten.
Kunnen wij ze misschien wel opsturen en kunnen we ze van elkaar zien.

Idee

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 09:14

Kunnen we gewoon wel eens een keertje doen, ik moet alleen de foto doos opzoeken want die zit nog in verhuisdozen(ben een jaar geleden verhuisd Verward ) Ik woon ook in Rotterdam en schiedam ken ik wel. Mijn opa en oma hebben op de schiedamseweg gewoont.
Lijkt me een erg leuk idee!! Lachen

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 09:19

Hee, marijkesTommy, ik heb net op jouw site zitten kijken maar sta jij ook nog op een foto??
Ik ga proberen om binnenkort ook een paar foto's te scannen maar dat moet ik bij mijn schoonouders doen.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 09:29

Ik heb net de foto's gezien in ITP en ze zijn echt onwijs leuk man.
Andre is idd wel goed voor zijn paarden en als er iets mee is dan merk je dat echt aan 'm. Ik heb gehoord dan Shadow zijn been had gebroken in de wei en dat ie daaraan is overleden. Weten jullie hoe dit zit??
Ik zag net de naam Glenn voorbij komen en als het een zwart paardje is en vaak voor de kar heeft gelopen dan is dat ooit mijn verzorgpaardje geweest, hij was nl van een man die invalide was en hij had 'm een tijdje op de Rotte gestald bij de brug en daar was ie mijn verzorgbeessie. Op een gegeven moment had hij 'm weggehgaald daar en had ie 'm op manege prinsemolen gezet. ik balen want het was echt een lieverd.
Is Ilse gewoon aan ouderdom gestorven of aan iets anders, arm beessie was echt een lieverd. Ik zag pasgeleden dat Softy nog steeds op de manege staat.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 13:46

He mensen we zijn deze topic toch niet vergeten he. Ik hoop dat jullie nog foto's hebben om ze hier neer te zetten oftewel in ITP want dat lijkt me echt erg leuk.
Ik ben zelf ook hard bezig hoor om de foto's te scannen maar ik zelf niet zo'n ding dus moet ik het bij mijn schoonouders regelen.

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 13:53

Misschien dat ik het dit weekend doe maar ik weet het nog niet zeker of dat gaat lukken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Edisons, mirriejj, turtlelito en 95 bezoekers