Wat een ochtend

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:56

Laat ik je dan ff dit verhaal vertellen als troost. Toen ik nog een scooter had, ben ik eens met net dezelfde "symptomen" stilgevallen op een 5tal kilometer van thuis. Pappie opgebeld (was gelukkig al thuis), pappie komt aangereden met benzine en gereedschapskist. Volgens mij zat er nog genoeg benzine in, toch maar 2 liter bijgegoten. Niets. Pappie haalt de bougie eruit en poetst die op en kijkt ze even na: helemaal in orde. Pappie begint nog enkele andere dingetjes te checken: helemaal niets aan de hand. En toch niet meer willen starten. Zat dus niets anders op dan scootie die 5 km (bijna de hele tijd bergop) naar huis te duwen. Onderweg nog regelmatig geprobeerd om opnieuw te starten, niets. Ik kom thuis, kletsnat van het zweet en schiet onder de douche (ik moest die avond gaan babysitten). Wat hoor ik opeens als ik in de badkamer sta? (onze garage is onder de badkamer) Mijn scootie die start! Ik vlieg naar beneden en vraag aan mijn pa wat er aan scheelde. "Nikske, ik hem hem gewoon nog eens proberen te starten en deze keer sloeg hij wel aan"

leuuuuuuuuuuuuuuuuk hoor Boos!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers