lesgeven aan beginner op Blizz

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

lesgeven aan beginner op Blizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 15:43

Mijn nieuwe buurmeisje ( 20) is gek op paarden maar had nog nooit les gehad. Ze is niet angstig en had al eerder op Blizz gezeten en gestapt. Gisteravond had ik zelf niet zo`n zin om te rijden dus bood ik haar aan om een lesje op Blizz te doen.

Het ging best goed. Ik weet zelf nog heel goed hoe moeilijk het was om alles tegelijk te doen, rechtop je handen op degoede plaats, been aanleggen. en het zat zo wiebelig. Maar ik gaf duidelijke instructies en ze volgde ze goed op dus het was heel leerzaam niet allen voor haar, maar ook voor mij. Blizz is heel lief en rustig, maar zeker geen beginnerspaardje. Hij is niet in draf te krijgen als hij door heeft dat er een onervaren iemand opzit en ik hoe het maar te denken. ( leuk dat ik in middels zo`n band met hem heb opgebouwd Haha! )

En verder, wat voor mij ook altijd heel lastig is, hij is gek op mensen en contact en als er iemand in de bak staat werkt dat als een magneet op hem. Dus als iemand niet stuurt, loopt hij recht op mij af! en mij achterna. Dit is ideaal als je met een kindje of een totale leek een stukje loopt, maar lastiger bij een beginners les. Alhoewel, ze leren wel meteen consequent sturen!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:18

Leuk!! *LOL* zelf doe ik in de zomer ook les geven Nerd , betaald nog wel Tong uitsteken altijd mooi meegenomen... wil ook die opleiding gaan doen in Deurne... Schijnheilig veel plezier nog! groetjes

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:55

wat leuk signe!!! En blizz moeilijk in draf te krijgen? hihi niets van gemerkt *LOL* tralalalalala Tong uitsteken Ik heb ook 1 keer een lesje gegeven, maar nee niet voor herhaling vatbaar voor mij... ik ben niet zo goed in uitleggen Lachen

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:56

Maar Leon toch!!

leg eens uit Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:01

grmbl Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:10

nee logisch dat het bij jou niet goedging leon, zo'n uitleg zou ik ook niet snappen Tong uitsteken Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:16

whahahahaha nouhou Boos! dat was geen uitleg! Tong uitsteken