Gaan jullie sjiek op les of gewoon?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:00

Jippie schreef:
Wat is chique? Ik bandageer eigenlijk altijd wanneer ik goed aan het werk ga. En ik heb alles zo bij elkaar weten te krijgen dat ik passende setjes heb. En daarbij let ik ook nog altijd op de kleur van mijn rijbroek.
Voor de les ga ik altijd in de witte bandages en een wit dekje. Wel zo handig want overal in de rijhal hangen spiegels dus dan kan ik de beentjes beter in de gaten houden. Maar ik rij thuis ok vaak genoeg in het wit.
Het leerwerk is altijd schoon en gepoetst en mijn paard ook.
Voor het rijden eb ik van de winter een paar speciale thermo hemden en themo fleese truien aangeschaft. Dat draagt super! En dus ook in de les.

Een ding waar ik wel altijd rekening mee hou: ik zorg altijd dat ik een broek met riem draag of een jasje met een afsluitbare zak. In de les krijg ik altijd een zendertje met daaraan mijn eigen hoofdtelefoontje. Mijn instructrice zit in een aparte les-ruimte met een kleine microfoon die ze aan haar trui clipt en kan mij precies volgen en hoeft zo nooit te schreeuwen. Die zender die ik draag moet wel goed vastzitten. Het zou een ramp zijn wanneer ik die tijdens het rijden verlies want ze kosten kapitalen/


Mag ik vragen bij wie je lest, het klinkt erg professioneel!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Esperanza, Googlebot, Kaplaars, Lalladidoo, laura22, Poety, xdesix en 46 bezoekers