Eerste verslag van de hengstenkeuring!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 11:44

Ik vond het een hele leuke avond. De reacties van de hengsteneigenaren waren ook heel positief en boden zich aan om volgend jaar weer te komen. Wij hadden gekozen voor de rassen die normaal nergens aan de bak komen voor een hengstenshow en het waren prachtige hengsten. De Shire onder het zadel verbaasde veel mensen want ze dachten dat deze hengsten alleen maar voor de bierwagen konden. De Irish Cobs gaven een mooie show onder het zadel en de Lusitano vertoonde zijn kunsten met vrijheidsdressuur. Verder ook nog enkele bokkers gemeet, alleen niet veel kans om mee te praten, omdat ik steeds werd geroepen.



Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:50

Er werden alleen hengsten geshowd. Alle hengsten waren dus al bij een stamboek goedgekeurd. Wat ook leuk was dat ze op de Irish Cob de Ketchup Song gingen doen.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:15

Ik was dat blonde meisje die de hele tijd aan het rennen was. Ik stond heel vaak bij de boekjes samen met nog een ander meisje die aan het filmen was. Joshua heb je vast ook wel gezien. Die liep met de Shire, Connemara, Engels volbloed en Orbaldo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, dierenfan, Mark0919, pillow, Taucha en 45 bezoekers