Pagony van divoza beter dan Global van de Hypo?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:23

Eerlijk gezegd vind ik het alletwee prut Knipoog



manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:06

Ik vind gewoon al het gevoel wat dat leer geeft al heel akelig. Heel ruw aan de binnenkant, in tegenstelling tot mijn Kieffer, dat gewoon lekker zacht en glad aanvoelt en dat was nou ook niet echt zo gek duur. Ik vind altijd dat iets wat je dagelijks intensief gebruikt ook gewoon goeie kwaliteit moet zijn...

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:43

Concorde schreef:
Maar ik erger me wel vaker aan bepaalde personen die geld over schijnen te hebben, en dat ook duidelijk laten merken. Het is niet altijd even een keus tussen een goed of een slecht hoofdstel, het is toch voor sommige mensen de keus tussen een goedkoop hoofdstel, de hoefsmid kunnen betalen + wormenkuur of een duur merk hoofdstel....(oh-oh, nu krijg ik een zooi bokkers over me heen...)


Ik zal dat maar niet persoonlijk opvatten dan Tong uitsteken Ik heb nou niet echt veel geld over hoor... maar mijn prioriteiten liggen gewoon voornamelijk bij mijn paard en daar zullen dus ook mijn eerste spaarcentjes naar toe gaan.

Ik snap ook volkomen waarom je liever even met een stuk tuig wil rijden dat van iets mindere kwaliteit is, omdat het nu eenmaal even niet anders kan. Soms is dat nou eenmaal zo, maar om nou te zeggen dat ik geld over heb... Nou nee.

Maar ik hoop toch echt dat mensen geen paarden kopen als ze krom moeten liggen voor een wormenkuur. Ik weet ook wel dat dat wel gebeurd, maarja, daar irriteer -ik- me dus weer mateloos aan.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 01:09

Wat betreft deken sluiting, als je een beetje handig bent kun je met een (sterk) elastiekje een sluiting behoorlijk vast zetten. Elastiekje door het gaatje, en dan om het T-stukje heen... Beetje moeilijk uit te leggen, maar het zit wel echt muurvast.

Van Rambo krijg je de elastiekjes gratis Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mars, dazai, IASCrawler, Igniss, loowny, Marsie2, Miekie74, MiSzNiTa, MyWishMax, NikkivanOlst, sallinara, Webding en 106 bezoekers