Mijn supermiddagje met Killian (tinker)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn supermiddagje met Killian (tinker)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 20:34

Ik ging vanmiddag lekker naar mijn knollie toe, maar had niet zo'n puf om te rijden. Dus heb hem eerst maar een uitgebreide poetsbeurt gegeven, waarna hij bijna kaal was Haha! En toen heb ik zijn vlechten er maar weer eens uitgehaald, kunnen ze weer ff een paar dagen lekker los hangen.
En ik bedacht me wat ik nou is zou gaan doen met Killi, want ik wou hem wel wat beweging geven.
Ik heb hem toen meegenomen naar de bak en ben ff lekker met hem gaan free-stylen, daarna kwam hij braaf naar me toe en liep hij heel lief achter mij aan, ging ik rennen ging hij draven, ging ik stilstaan hij ook heel snel links en rechtsom draaien, want ik moet bij mijn baasje blijven Lovers Nou toen heb ik een klein hindernisje neergezet, terwijl meneer ff gras zat te eten. Nou jochie weer ff aan het werk. Goh baas wanneer moet ik mijn benen nou optillen? een meter voor de hindernis? of 10 cm erna? Knipoog en na elke sprong kwam hij even bij me langs of hij het zo goed had gedaan. Lovers Ja hoor Killi, je wordt ooit nog wel een springtinker.
Maar toen was baasje dat ook weer zat en legde ze zomaar een longeerzweep op mijn rug, van mijn staart tot mijn oren. Dat kriebelt wel een beetje hoor, dus die viel ook weer van mijn rug af.
En weet je wat ze toen deed? Ze zette zomaar een grote oranje pion op mij dikke kont *LOL* Maar dat vond ik niet erg hoor, ze is nou eenmaal een beetje gestoord! Dus toen dacht ik nou dan ga ik wel weer ff gras eten, maar toen viel die pion zomaar van mijn kont. Ja dat was wel ff schrikken.
Daarna liet ze me zomaar alleen achter in de bak, maar ze had het hekje niet dicht gedaan, dus kon ik lekker op het pad gras eten.
Nou baasje dat was weer een leuk dagje vandaag
Laatst bijgewerkt door lein op 02-03-03 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:40

Ah, wat een lekker dagje dus! Lekker tinkeren enzo! Jammer dat je geen foto's hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat het ook lekker was om even alleen te zijn met je paard, geen camera of wat erbij!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:48

heerlijk he zo'n middagje Lachen

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 11:44

snowdon schreef:
heerlijk he zo'n middagje Lachen


Ja echt wel, daar kan ik echt uren van genieten Lovers