dit heb ik weer :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 18:45

ik ging maandag ochtend lekker rijden was lekker weer valentina gepoetst en opgezadeld was alleen opstal was wel eens lekker rustig Knipoog
en het rijden ging super ze word steeds actiever.
een uur gereden afgezaldeld en haar nog een poosje in de bak gezet lekker rollen enzo
ik alles opgeruimd en naar huis gegaan.
daarna naar me zus en s Avonds weer rijden op magnifiek.
de stapmolen stond aan.... dr liepen nog 2 paarden in de bak..
er hoeft bij haar maar dit te gebeuren en ze begint al dus nu ook weer.
ik was al effies aan het rijden en tamaar was op melis aan het rijden ze gaf haar een tik dus jah magnifiek schrok toen en begon al weer te rennen ik inhouden maar kon haar niet op de volte sturen omdat er een ander paard langs me ging toen bij de stapmolen zag ze opeens stacey lopen en het gekraak van de stapmolen ze was dus helemaal in paniek ik kon niets meer doen.
dus ze word ontzettend rond en *BOK* *BOK* *BOK* beugels kwijt een beetje naar achter zitten en dacht dat ik het wel weer redde (d8en de anderen ook) nee nog eens *BOK* *BOK* het zijn bij haar niet zulke lage bokjes..... Boos!
ze kwam elke keer zo hoog in de lucht ik kwam zo hoog uit het zadel en *BOEM* met me ribben boven op een ijzeren hek.... Huilen Huilen
*au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au* *au*
Ik kreeg geen adem meer en raakte dus best wel in paniek d8 minstens dat ik dood zou gaan....
later kon ik wel weer iets beter ademen dus ben ik in de kantine gaan zitten
dat heb ik weer he later ben ik er nog even op gegaan en zijn we naar huis gegaan
tja dat was dus mijn dagje maandag.
heb er gelukkig niet veel aan over gehouden behalve pijn me ribben,rug,nek tja paard rijden he...
je paard doet iet altijd wat jij wil Boos!

ik ga nu ef een poosje niet rijden. als het bijv weer gebeurd dan kom ik er misschien nog slechter vanaf... omdat ik nu al pijn heb enzo
maar ja gaat wel weer over!!
gaan het iedergeval weer rustig aan opbouwen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 18:16

hahah nee dammen lijkt me nix Verward Haha!

ennuh het gaat al een stuk beter was een beetje eigenwijs ben vandaag gaan werken 3,5 uur gestaan dus ik had best wel last van me rug..
en het was bloed heet onder het glas dus een beete moeite met adem halen toen had ik wel wat last van me ribben.
maar niet als ik er op duw het is ook niet blauw ofzo maar ik zal voorlopig zeer voorzichtig zijn!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 21:32

nee gelukkig niet ik heb ook nix kapot op wat blauwe plekken na maar ik denk dat ik al helemaal beter ben maar dat is niet zo... geloof ik het werken vandaag viel niet helemaal mee 3.5 uur op je benen staan au me rug en van de warmte ademde ik wat moeilijker omdat het zo benauwd was kijk dan n doen me ribben er pijn ennuh ja snachts kan ik ook echt niet op me zij of buik gaan liggen doet zo'n ppijn au au au au au au au au au au Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen
maar jah het komt wel weer goed!!!
ga zaterdag wel weer naar fiek toe mis haar wel.
ef lekker poetsen en dan gaat haar baaasje op haar rijden en als het gaat stap ik haar wel uit ik kijk wel het volgt wel weer vanzefl maar ik ga maar is naar me bedje morgen weer werken in die hitte Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 20:40

zal ik doen ennuh bedankt he
ik zal haar morgen een dikke knuf geven

xxjes

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 21:30

nou heb dr vandaag een dikke knuf gegeven hoor mariette (belinda) ze was zooo lief Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 20:28

ja hoor het gaat wel weer gister weer lekker gereden Lachen was echt erg blij ja!
ennuh ja miranda stond in de bak de eigenaar van magnifiek die zei net tegen iemand zo sta ik hier nog veilig en daar ging magnifiek ze stond echt 2 stappen van me vandaan geloof ik Verward dus ja meteen naar me toe ik kon toen natuurlijk geen adem halen door die klap raakte daar best wel van in paniek vond dat zoiezo erg eng

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kairos, laura22, Riviera87, shaddy82, xChoco en 7 bezoekers