Scooter reparatie, pony ijzers en ik mag fietsen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Scooter reparatie, pony ijzers en ik mag fietsen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 16:23

wat een dag.
Gisteren de scooter voor een onderhoudsbeurt weggebracht. Leuk nieuws, Ik zie hem pas aan het eind van de week en met vele euro's lichter weer terug.
Vandaag zou de hoefmsid komen, ik uitgaande dat ik mijn scooter heb en van niemand afhankelijk ben, gezegd geen probleem. Dus wel. Scheve mond Mijn vriend kwam vandaag uit de nachtdienst en die mocht in plaats van te slapen gelij kvoor mij naar stal. Hoefsmid kwam te laat, vriend is kapot en niet in staat om vanavond nog auto Slapen te rijden Slapen . Grappa heeft vandaag voor het eerst ijzers gekregen, ik ben heel nieuwsgierig wat hij er van vindt maar om daar te komen mag ik straks die stomme 13 km fietsend gaan overbruggen . Op een opoefiets die niet fijn rijdt.
Volgens mij is werken dan toch niet zo slecht.

Morgen is mijn dag ook al volgepland, AMC, Almere, Enschede dus 's avonds kan ik pas naar stal. Balen.

Gelukkig schijnt de zon. Dat maakt veel goed. In ieder geval dat fietsen. Is een stuk aangenamer in de zon dan in de regen. Party!!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:22

soms gaat echt alles verkeerd he!!!! Ach ja, als je maar weet dat het volgende keer weer beter gaat he!!!!!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 09:04

Ja na het betalen van een erg hoge rekening rijdt hij nu weer super.

Ik had die dag 1 geluk. Ik kwam langs Katja en die was bezig. Even gestopt en thee met taart naar binnen gewerkt. Was toch een zonnig moment op zo een trieste fietsdag.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 00:22

idd die taart die deed t m he....... Haha! !
Ach soms heb ik ook van die pech dagen!!! Maar asl ik dan weer heerlijk op mijn knollie zit is alles weer goed!!!!