afzeiken langs de kant

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:08

Ik denk heeeeeeeeel veel maar als mensen er niet om vragen zal ik geen commentaar geven. Het is wat anders als mensen aan mij vragen wat ik ervan vind en of ik nog tips heb.
Anders houd ik mijn mond.

Ik kan daar zelf ook absoluut niet tegen, weet dat het op een bepaalde plek heel veel gebeurd en dat is een reden voor mij om daar niet te starten. Misschien kinderachtig en ik weet dat ik er boven moet staan, maar ik word hier zo zenuwachtig van dat ik niet meer normaal kan functioneren.

Btw dit is ook de reden dat ik niet in Lunteren zal verschijnen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 27-02-03 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.



Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:49

UniferB schreef:
Weet je waar ik me ook zo aan kan ergeren, als je de mensen ook kent aan de kant en ze zeggen niets. Bv iemand die voor het eerst je paard ziet, of naar een les komt kijken of naar een wedstrijd komt kijken. En dan staan ze te kijken zonder dat er een woord uitkomt....grrrrr!


Maar ondertussen voel je die ogen prikken, o, ik herken dit helemaal.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:18

Desiree schreef:
Tocg moet je dat zo niet proberen te zien. Mensen zullen altijd kijken en denken, waar je ook mee bezig bent. En daar hebben ze ook recht op. Wees blij dat ze juist hun mond houden en neem het ze niet kwalijk: commentaar wordt immers beschouwd als afzeiken, en als ze rechtstreeks reageren worden ze beticht van bemoeien. Dus houden ze hun mond.


Maar er zijn vele manieren waarop je kunt kijken Knipoog en het ligt er ook uiteraard aan wie het zijn.
Kijken bij het losrijden door onbekenden heb ik totaal geen problemen mee.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 19:02

Was het niet Wim Bonhof?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Ladyson, shaddy82 en 38 bezoekers