Domingo stond vast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Domingo stond vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:06

Gister kreeg Domingo een dagje vrij, ik ging zn stalletje uitmesten en gooide hem in de losgooibak. Ik even staan kijken hoe gek hij aan het doen was en toen naar zn stal. Ik ga mn eerste kruiwagen legen en ik had gezelschap van wendy1 hier van bokt en we zien Domingo half over het hek staan. Meneer stond dus met zn voorbenen over het hek en schrikdraad en zn achterbenen nog in de losgooibak. Nou heeft Wendy1 dus het hek gesloopt en toen kon hij terug de bak in maar toen stond hij weer vast in het schrikdraad. Gelukkig kwam een vriend van me toen even kijken wat we aan het doen waren en heeft het schrikdraad wat intussen tussen zn ijzer zat losgesneden en toen heb ik mn ventje maar weer in een andere stal gezet. Hij gaat dus niet meer de losgooibak in zonder toezicht. Enne wen nog bedankt he voor het redden van mn paardje.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:10

Pfff was wel even schrikken,de losgooibak ligt nu wel in puin,maar ko9n me niks schelen.
Gelukkig bleef hij wel braaf staan,en raakte hij zelf niet in paniek,wat een lieverd is het he Lovers

Enne geen dank,je had mij toch ook geholpen Knipoog

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:11

Das waar hoor Wen, ik had jou ook geholpen. Gelukkig idd dat hij dan zo braaf is dat hij geen voetje verzet of in paniek raakt.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:39

Wow, das wel effe schrikken...
Stond er elektriciteit op?
Want mij hebben ze altijd verteld dat ze dat in Spanje niet kennen, en dat een geïmporteerde andalusiër dus echt nog gewoon moet worden gemaakt aan elektriciteit mbv longe. Misschien heeft het daar wat mee te maken?

Hopelijk doet hij het niet meer...

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:36

wat een lekkere klojo zeg,maar wel braaf dat hij zo rustig bleef

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 12:22

Idra schreef:
Wow, das wel effe schrikken...
Stond er elektriciteit op?
Want mij hebben ze altijd verteld dat ze dat in Spanje niet kennen, en dat een geïmporteerde andalusiër dus echt nog gewoon moet worden gemaakt aan elektriciteit mbv longe. Misschien heeft het daar wat mee te maken?

Hopelijk doet hij het niet meer...



Ik hoop het ook maar meneer gaat niet meer zonder toezicht in de losgooibak, dalijk zit ie wel een keer goed vast. En er stond geen stroom op, nooit swinters maar van de zomer als er wel stroom op staat zal ik hem er nog eens inzetten en kijken of hij het dan nog eens doet.