ja ja....heb vandaag op de hengst gereden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

ja ja....heb vandaag op de hengst gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:43

Ik had dus beloofd dat ik een verslag zou plaatsen om te vertellen hoe het rijden was gegaan.
Ik ging dus naar mijn verzorgwelshjes toe (staan achter mijn huis zeg maar) en Jos, eigenaar, had de hengst Ny (zie profiel voor fotos) al opgezadeld. Hij is er al een week mee ana het longeren. En afgelopen zondag is er voor het eerst iemand op geweest, dat was erg goed gegaan. En vanavond mocht ik als 2de mens Haha!
Toen ik opstapte, zat het zadel wat los en wou Jos dus ff meehelpen met het zadel vast houden. Maar toen ik mijn been over zijn rug wou doen, begon hij te bokken en te steigeren...daardoor kwam ik achter het zadel terecht en ging hij dus door. Toen hij wat rustiger was ik er aan de andere kant afgestapt en er weer opgestapt...nu zonder dat jos het zadel vast hield. en dat ging heel goed. Hij was wel heel gespannen. en wou er op het begin telkens tussenuit gaan. Maar dat werd steeds minder. Op een gegevne moment kon Jos het halstertouw losmaken...en dara reed ik dan...maar Ny was gewent achter Jos aan te lopen en stopte. Toen kreeg ik em niet meer vooruit Clown Jos dus ff meehelpen. Ik heb nog wat gedraafd aan het halstertouw. Enne op het laatst kreeg ik em zelf in stap..en begreep hij al wat beter wat hij meost doen. het is dus eigenlijk superrrr gegaan! en dponderdag ga ik were rijden!!!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:57

gaaf zeg!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 08:28

wow vet gaaf, echt leuk hoor, ik hoop dat het donderdag weer nog beter gaat...