minimeeting op stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

minimeeting op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:00

(ben lekker 1e! Tong uitsteken )
Vanavond had miranda b gomir(ja toch?)opgehaald bij het station en is ze mee naar stal gegaan,lekker even lopen kletsen en was heel gezellie!

Nou zal niet alle vertellen,zeggen jullie rest maar.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:19

Vertel vertel vertel.................... Party!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:19

hey gezellig, ben benieuwd wanneer ik een keertje uitgenodigd
word Schijnheilig

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:21

Jullie kunnen ook een keer bij mij komen. Een West-Friesland meeting bijv.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:24

Ja dat zou wel leuk zijn...Geloof dat er al iets van een Bokt sale in de maak was voor west friesland?? Paulanda??? Schijnheilig (heeft dr hele zolder geloof ik vol liggen maar wil nog geen boktsale houden :p )

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:27

Huilen kon je het weer niet laten !!
Het was idd heel gezellig..
Vandaag was het dus eindelijk zover.. MirandaB ging Gomir meeten.
Om 10 over half 6 heb ik haar opgehaald van het station.. thuis even aan de macaroni en snel even foto's kijken van mijn paardentijd in Den Helder.. Was lang niet alles hoor Knipoog
Maar het idee was er.. en toen lekker naar stal.
Paulanda was eindelijk de knotjes van Bert zijn wedstrijd van zondag eruit aan het halen.. toen we aankwamen. En Bert moest vanavond ook weer aan het werk.. Hij liet zich iig weer van zijn beste kant zien.. Wat een extra schepje voer wel niet kan doen he... Vork
Ik had San vanmiddag al gemest.. dus dat hoefde niet meer.. spulletjes klaargelegd en Sandor van stal gehaald.. even lekker gepoetst en toen gereden.. Eerst even aan de longe en toen nog een kwartiertje onder het zadel.. Moest opschieten met opruimen.. Normaal ben ik daar niet zo rap mee Gaaaap .. even snel kopje thee naar binnen gewerkt en gomir weer naar de trein gebracht.. We hebben iig lekker kunnen beppen..
Zeker voor herhaling vatbaar..en de eerstvolgende keer wordt een bijna thuiswedstrijd bij de springles van Gomir *LOL*

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:30

Barb schreef:
hey gezellig, ben benieuwd wanneer ik een keertje uitgenodigd
word Schijnheilig


Waneer kom je ??
Jij bent altijd welkom hoor Knipoog Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:31

Ik ben vrij vaak in de buurt mijn pappie en mammie wonen
in Heerhugowaard!
Afgelopen vrijdag reed ik zelfs nog over de Middenweg in de Noord Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:33

obelix schreef:
Ja dat zou wel leuk zijn...Geloof dat er al iets van een Bokt sale in de maak was voor west friesland?? Paulanda??? Schijnheilig (heeft dr hele zolder geloof ik vol liggen maar wil nog geen boktsale houden :p )


die boktsale wordt van de zomer als het mooi weer is ??? !!! Maar daar openen we tegen die tijd wel weer een topic over.... eerst nog onze clinic met Katja he..

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:34

Ik ben al aan het trainen voor de clinic, heb namelijk
nu al de zenuwen Clown

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:35

Barb schreef:
Ik ben vrij vaak in de buurt mijn pappie en mammie wonen
in Heerhugowaard!
Afgelopen vrijdag reed ik zelfs nog over de Middenweg in de Noord Haha!


Toen waren wij ook op stal hoor.. Ik had toen een vrije middag Tong uitsteken

Ik ga zondag bij obelix kijken ben ik dus bij je in de buurt.. toch ??
We moeten maar even een voormeeting houden..komt goed !!we pben er nog wel over..

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:40

MirandaB"]
[quote="obelix schreef:
Ja dat zou wel leuk zijn...Geloof dat er al iets van een Bokt sale in de maak was voor west friesland?? Paulanda??? Schijnheilig (heeft dr hele zolder geloof ik vol liggen maar wil nog geen boktsale houden :p )


die boktsale wordt van de zomer als het mooi weer is ??? !!! Maar daar openen we tegen die tijd wel weer een topic over.... eerst nog onze clinic met Katja he..
[/quote]

Ok dan..Wij willen een boktsale Sigaar Enne ja uiteraard de clinic,ik ben ook al hard aan de oefen Bloos Het gaat al stukken beter trouwens.. *LOL*

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:42

misschien ga ik wel even miran,als dat mag natuurlijk!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:39

Het was inderdaad hartstikke gezellig *LOL*
De trein had voor de verandering eens geen vertraging dus ik was op tijd in Heerhugowaard Haha! Lekker even macaroni gegeten bij Miranda thuis en haar man ook meteen gezien. De macaroni smaakte trouwens super hoor Miran Knipoog
Foto's waren ook heel leuk om te zien en heel veel bekende paarden en stallen Haha! Één van haar verzorgpaarden heeft zelfs in dezelfde stal gestaan waar later mijn eerste pony stond...Haha!

Daarna naar San toe en hem uitgebreid bewonderd. Een heel gaaf paard hoor! Lovers Alleen wel een beetje bang voor kabouters, maar dat moet dan maar Knipoog
Bert was ook heel leuk, alleen hij ging ineens wel heel hard hoor. Misschien mocht ik zijn krulletjes niet zien Tong uitsteken Zag er trouwens wel heel lief uit hoor *LOL* Lovers

Daarna met gemak mijn trein gehaald, die had namelijk een eind vertraging...We hadden nog wel een kop thee kunnen drinken hoor Knipoog
Uiteindelijk was ik om kwart voor tien weer in Den Helder dus dat viel nog wel mee...Lachen

Binnenkort wel een keer komen kijken bij springles hoor *LOL*
Het paard van Wauweltje is trouwens ook heel leuk en ik heb Pompidou ook eindelijk eens van dichtbij gezien.
En ik heb de beruchte mega-haflinger ook nog even een aai gegeven Haha! Ik herkende hem nog hoor Party!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 08:31

gomir schreef:

Daarna met gemak mijn trein gehaald, die had namelijk een eind vertraging...We hadden nog wel een kop thee kunnen drinken hoor Knipoog
Uiteindelijk was ik om kwart voor tien weer in Den Helder dus dat viel nog wel mee...Lachen


He dat is balen !!!! Ik had nog zoiets van zal ik wachten tot hij er is.. Had ik dat maar gedaan dan had je iig in een warme auto kunnen wachten Frusty .. Ben blij dat je veilig weet thuis gekomen bent.. want ik heb het er toch niet zo op hoor van die stationnetjes in het donker... Party!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:49

Maakt mij niet zoveel uit hoor, 's ochtends om half zeven is het ook nog niet erg licht Tong uitsteken
Kwam wel een aardig meisje tegen dus heb gezellig zitten kleppen Haha! Kreeg alleen wel koude handen...Frusty

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 00:01

Klinkt allemaal erg gezellig!!
Hebben jullie ook foto's gemaakt?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 00:16

Nee, het was echt een minimeeting *LOL*
Ik heb zelf geen digi en eigenlijk hebben we er ook niet aangedacht Haha! Het was ook al donker dus dan krijg je toch al niet zulke mooie foto's...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 00:18

Verdrietig Foto's waren toch wel het minste!!
Ik ken het in het donker, heb je van die foto's dat je alleen een glimmend oog ziet, hihi

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 00:31

En San was al bang van kabouters *LOL* Dan moet je niet ook nog gaan flitsen Tong uitsteken