de hoefslag american express card! gratis¿¿??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 15:27

ze hebben toch mail? als het niet op de site staat kun je ook een mailtje sturen.

Laui

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 16:21

Hoi [naam]
Volgens mij is er nu een actie, dat je die kaart het eerste jaar gratis krijgt als je een abonnement op de Hoefslag hebt, maar normaal en nu dus vanaf het tweede jaar, betaal je F 65,-- per jaar. Daar zit dan wel een verzekering bij voor goederen die je gekocht hebt via die kaart ( hoe dat precies zit weet ik effe niet, heb een brief thuis gehad maar die is bij het oud papier beland). Verder heb je bij Divoze 5% korting en bij Hypowinkels 10% korting. In de Hoefslag van 1 maaart stond ook een uitgebreide advertentie met aanvraagformulier. Je moet een salarisstrook of ander bewijs van inkomen met de aanvraag meesturen. Nou ja, als je meer info wilt, hoor ik het wel, dan zoek ik dat formulier wel op. Groetjes van Jet.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 22:40

Wat is het en wat kun je ermee?????

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 16:42

Hoi Suzanne,
Het is een Creditcard. Je kunt er alles mee wat je met een gewone creditcard ook kan, alleen krijg je dus hier en daar korting.
Groetjes van Jet.

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 09:54

Lees goed de kleine lettertjes!!!! Wij hebben hem ook thuis gehad (van de motor welliswaar) maar het is dezelfde kaart. Het eerste jaar betaal je 65 gulden en de volgende jaren het dubbel. Dus 130 gulden. De kaart ziet er leuk uit maar de meeste winkels accepteren geen Amercian Express omdat ze heel duur zijn in de afhandelingskosten voor de winkels.