de Burd opfok

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

de Burd opfok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 14:50

Zondagmiddag ga ik Valentino weer eens met een bezoekje vereren!
Nog iemand interesse dat ik zijn of haar veulen een knuffel geef? Ben er dan toch Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:14

Ja Ustinov kan altijd een knuffel gebruiken.
Te herkennen aan grote witte bles met links vlekje en een zwarte stip op z´n bovenlip Haha!
Ik dacht dat ik maandag Valentino haf gefotograveerd maar het bleek toch de verkeerde te zijn Bloos

[ITP] Ustinov
Foto´s van maandag

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:29

Ja geef mijn valentino er ook maar 1tje!
Het is een hengst van afgelopen jaar,bruin flink aan de maat 2 witte achersokjes en kolletje.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:31

Waar zit die opfok? Kan iemand mij er wat meer over vertellen, ben zelf namelijk op zoek naar een goed adres voor de wintermaanden.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 11:49

Ben dus gister geweest en Valentino I en Valentino II en Ustinov van knuffels voorzien Haha!
Heb ook nog foto's gemaakt (ook van Ustinov, geloof niet van Valentino II), maar dit keer niet met de digitale, maar met de "echte" (volgens Dorus) camera, dus helaas geen foto's op bokt, moet ze eerst laten ontwikkelen.
Valentino is alweer een stuk gegroeid, geloof echt dat ik een keukentrapje moet gaan kopen Haha! Hij had wel wat oorlogswonden op zijn koppie Boos! , maar ja, niets aan te doen helaas als ze in opfok staan, trekt wel weer bij als hij (nog) groter wordt Haha!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:44

Zie ik dit dus weer net te laat. Je had ook Juntos gedag mogen zeggen. Hij is wit met veel spikkels en staat in het hengstengroepje van dit jaar. Als je verteld hoe Valentino er uit ziet kan ik proberen om hem volgende keer te vinden.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 09:52

DendroFleur schreef:
Zie ik dit dus weer net te laat. Je had ook Juntos gedag mogen zeggen. Hij is wit met veel spikkels en staat in het hengstengroepje van dit jaar. Als je verteld hoe Valentino er uit ziet kan ik proberen om hem volgende keer te vinden.


Nou die heb ik perongeluk ook gedag gezegd hoor Haha! Hij valt nl. zo op tussen al die donkeren en bruinen dat je hem niet over het hoofd kan zien.
Valentino staat in dat zelfde groepje, en is helemaal donker met achter twee witte voetjes.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:13

de burd is toch hier in Friesland?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:24

Yep, dat eiland bij Grou
Al staan de meeste paarden winterdags bij de boerderij op de veenhoop.