Snowdon meets Blizz; in stralend lenteweer.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Snowdon meets Blizz; in stralend lenteweer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 12:28

9.30 ik krijg een telefoontje van Leon, hij komt een uurtje later. 12.56 station, Ik zie een lange jongeman met koffer lopen en roep : LEON! Hij reageert, gelukkig maar anders lijkt het zo raar. Koffer gaat voorop in mijn mandje en leon achterop de fiets. Zo slingeren we naar mijn huis toe. Daar eten we even wat broodjes en beginnen te babbelen. Dat babbelen houdt niet meer op... Na de lunch inmiddels al een uur of twee stappen we in de auto op weg naar Blizz.

Blizz hinnikt een welkom en steekt zijn koppie over de deur zodat Leon hem kan aaien. Het is prachtig weer en we gaan meteen opzadelen. Toevalligerwijs wordt op dat moment de bak gesleept. en idealere omstandigheden zijn ondenkbaar, de jassen gaan uit en ik krijg uitleg over de videocamera.

Leon stijgt op...dat is het enige dat ik gefilmd heb, want toen was de batterij op....* zucht *

De beugels moesten een goed stuk langer voor Leon en er waren eigenlijk niet genoeg gaatjes, maar het ging goed genoeg. En al gauw hobbelde de populairste bokker vrolijk rondjes op de stoerste tinker.

Hij heeft wat sprongetjes gedaan en Blizz is ondeugend geweest... ( waarom moet een bak een ingang hebben? Alle paarden zijn daar zo op gefixeert) Hij heeft zelf gesteigerd met Blizz ( op commando hoor) Enne zonder zadel gereden en heel goed mij start voor spaanse pas wat duidelijker gemaakt. Blizz tilde niet alleen zijn voet op, maar strekte hem ook! Ik stond te springen van plezier!

We hebben ook nog even gevaandeld en aan het einde van de rit was Blizz lekker bezweet en kon hij gaan rollen. Ik vertelde Leon dat Blizz absoluut geen toenadering dulde terwijl hij lag. Ik probeerde het nog eens en zie daar! Meneer bleef braaf liggen en ik kon hem zelfs aaien! Die tinkers toch!

Daslie was er ook...die zit ook op bokt en haar pony staat bij Blizz. Dus met drie bokkers...een echte boktmeeting!

We zijn tegen half zes weer terug gegaan en ik ben meteen gaan koken, we hadden beide wel een beetje honger. Na het eten hebben we even op bokt gekeken. De rest van de avond hebben we nog meer gebabbeld en een video gehuurd die eigenlijk best wel een beetje eng was. Signs met Mel Gibson. En toen huiverend naar bed.

Ik zit nu op werk en Leon op school als het goed is.. hopelijk kunnen we ergens deze week nog een afspraak maken.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:27

Ja het was heel gezellig! Blizz is superleuk/mooi/lief etc Haha! Enne ik ben je vandaag nog tegengekomen tijdens de buitenrit Haha! Toeval dat ik toen net voorop reed! Iedereen keek mij echt zo aan van he ken jij hier iemand? Ze vonden het al vreemd dat ik twee meiden op PTC+ kende (SANEX en SAKKIA hier op bokt)

Maargoed ik zit nu even dankzij SANEX, die naast mij zit, achter de computer in Oenkerk, ff bokt afstruinen Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:39

Nee hoor ik hou Leon hier!
Haha hij is van mij en we gaan nu leuke dingen beleven met Maffick en Sonja Haha! }>

Je krijgt m niet meer terug...

Maar leuk verhaal hoor,en zo lekker gedetaillerd altijd bij jou dapperdier

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:59

AfbeeldingLeon, the most populair and famous Bokker of the Galaxy...! Haha!Afbeelding

Dat was dus een leuk dagje!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:02

Cool Schijnheilig

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 20:09

Citaat:
Ja het was heel gezellig! Blizz is superleuk/mooi/lief etc


Hee Le! Je vergeet stoer of viel dat onder ect.?

Ik dacht al dat jij dat was voorop! ( de enige jongen!) Ik stond dus bij die pseudo ouder op de oprit Blizz krijgt daar altijd een appeltje en slaat het adres niet over als we in de buurt zijn!

Ik heb even mijn hand opgestoken, heel beleefd, want ik heb eigenlijk een brilltje nodig voor in de verte! ( geheim!) Jammer dat jullie niet mijn kant opgingen!

( p.s op mijn site staat nog een kort verslagje van vandaag en ook op VvdD ruzie met blizz topic)

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:18

Zo te lezen is het erg gezellig geweest..
Leon, volgens mij ben jij nooit een dagje gewoon thuis?! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:17

Mazzel-meid schreef:
Zo te lezen is het erg gezellig geweest..
Leon, volgens mij ben jij nooit een dagje gewoon thuis?! Haha!


Dat is denk ik de vraag die leeft bij een hele horde bokkers? Maar leon, ik kan er gewoon niet bij verzinnen wat er zo leuk is aan een Tinker. JUR rules! Lovers

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:37

Dan moet je maar eens hoognodig op een Tinker stappen, maar dan wil ik wel een keer op jouw Jur ter vergelijking natuurlijk Haha!
Volgende keer als je Sypheron opzoekt maak je maar een tussenstop in Weert Lachen

Hoeveel Tinkers heb je nu eigenlijk gereden Leon? Maar mijn beugels waren vast de enige die je niet hoefde te verstellen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:42

hoeveel tinkers???
(sorry als ik iets vergeet)
*Snowdon
*Nuala
*Kiara
*Kiera
*Parcival
*Irish
*Tarik
*Gammon
*Blizz
*Tiko
*Mikado
*Sya
*9 tinkers van Onder de Kastanje
*heel wat van mollema
*Bontje
*Bonte, manegetinker ergens
*Katinka
*Sinada van de Bonte Parels
*Tzigana van de Bonte Parels
*Wish me Luck
euhm da was t volgens mij?

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:08

Pellie schreef:
AfbeeldingLeon, the most populair and famous Bokker of the Galaxy...! Haha!Afbeelding

Dat was dus een leuk dagje!


*LOL* *ligt hier onder het bureau van het lachen* *LOL*

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 01:20

Wauw, jij kan dus met recht zo langzamerhand een vergelijkend warenonderzoek doen.
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe verschillend je ze vindt.

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 09:49

Ik eigenlijk ook wel.... Blizz heeft al de titel `de stoerste` bemachtigd..

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:17

Klinkt erg gezellig Haha!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:13

Hm, gezellig ja, behalve dat huiverend naar bed Lachen
Was het spannend?? Enfin, als je eens in de buurt bent van Schipborg ben je ook welkom om Sox te bekijken of te rijden. Ik sta sinds vandaag op een pensionstal met prima bak en longeerbak. Helaas ben ik de enige met een tinker. Een vriendin van mij in Gasteren heeft wel een tinker dus dat kan eventueel in één moeite door. Wil je in het Guiness book of records?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 11:22

altijd leuk om ergens in te staan *LOL* Hoe t begon was: oefenen voor ruiterbewijs, toen voor de lol (tijdsvulling) nu zoveel mogelijk Haha! Maar ik neem je aanbod graag aan Haha!

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:42

snowdon schreef:
hoeveel tinkers???
(sorry als ik iets vergeet)
*Snowdon
*Nuala
*Kiara
*Kiera
*Parcival
*Irish
*Tarik
*Gammon
*Blizz
*Tiko
*Mikado
*Sya
*9 tinkers van Onder de Kastanje
*heel wat van mollema
*Bontje
*Bonte, manegetinker ergens
*Katinka
*Sinada van de Bonte Parels
*Tzigana van de Bonte Parels

*Wish me Luck

euhm da was t volgens mij?


Wish me luck heb ik ook nog op gereden. Wilde ik misschien kopen. Toch voor mij aan de kleine kant. Hier in Hoogezand staan momenteel 9 tinkers! Dus ook hier ben je van harte welkom!
groetjes Cindy en Spetter (de braafste tinker van Nederland Schijnheilig Pling Haha! )

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:53

tralalalalala dat moet ik natuurlijk al helemaal niet afslaan whahahaha en Spetter is wel heel leuk!!!!! *waar ligt Hoogezand?*

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:02

Hoogezand ligt in Groningen. Hoogezand-Sappemeer. En inderdaad Spetter is heeeeeeeeeel leuk!!! En trouwens Indy van Annemarie ook en natuurlijk Sjakie van zusje van ANnemarie en Sally van mijn zus. Zie foto's tv of tw O ja er zijn ook nog 3 tinkerjaarlingen en een halftinker twenter. En heel veel Friezen, Haflingers, pony's, koetsen. Kortom iets heel leuks! Zeg maar wanneer je kan. O ja op die ponycleub zijn ook nog leuke meisjes, hahahahah
groetjes Cindy en Spetter

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:46

Heb trouwens mijn profiel bijgewerkt en twee foto's van mijn kanjer er op kunnen zetten!
groets Cindy en Spetter