freestyle halster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 12:29

Wie is er handig en kan er voor mij (tegen betaling) een freestyle halster knopen? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar wordt er heel boos, chagerijnig en gefrustreerd van.

DubbelFun

Berichten: 88668
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 13:32

En jij wilt freestyle gaan doen Haha!
Leer eerst het halster maar eens te knopen zonder Frusty te worden Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 19:33

ik kan het niet..
als je het toch niet kan..
tja en dan kan je toch nog wel freestyle gaan doen ook al kan je knoop niet ik deo toch ook aan dressuur en ik kan toch niet alles van dressuur

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 20:08

Ja geduld is een schone zaak Sugarmiss, maar mijn handleiding hoe knoop ik een touwhalster in het ijslands helpt dan ook niet echt, bovendien was het touw wat ik gebruikte denk ik te dik. OK stomme excuses, ik heb gewoon minder geduld met touw dan met paarden en heb (heel freestyle) geleerd dat als ik emotioneel wordt (boos of gefrustreerd) ik beter kan stoppen en wat anders kan gaan doen.. Pling

DubbelFun

Berichten: 88668
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 22:36

Dimmelin: mijn IJslands is ook niet alles Haha!
Ik heb er ooit 1 zelf geknoopt nav een tekening die ooit in een westernblad gestaan heeft. Hij lukte uiteindelijk wel maar de maten klopten onderling niet helemaal, dus hij zat wat 'rĂ¡ar' mijn paard haar hoofd. Ik gebruik nu gewoon haar softside halster maar weer Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 08:41

Op de site van de SRR vind je een duidelijke tekening en omschrijving. Het stelt geen moer voor! Veel succes!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:09

ik doe freestyle maar ik kan het ook niet, heb toen maar een knoophalster gekocht, easy en fijn materiaal.