*zucht* wat een dag zeg!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

*zucht* wat een dag zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 21:09

De dag begon al goed (not). Wij hebben namelijk een hele rij buitenstallen en 1 poetsbalk. De manegepony's hebben een eigen poetsbalk, en degene die binnen staan kunnen dus binnen poetsen. De poetsbalk is dus zeg maar voor ons, want ik sta in zo'n buitenstal. Komen er een stuk of vijf mokkels met manegepaarden (ze hebben zelf paarden, maargoed) en gaan die beesten daar ondertussen uitgebreid staan poetsen, terwijl er ook heel veel uit ons rijtje willen poetsen. Ik moest van hun dus maar binnen gaan staan, omdat hun daar al stonden. Najah, oke dat doe ik dan maar weer Frusty Inmiddels ben ik op Jamey wezen rijden in de binnenbak, het ging erg goed en ze liep lekker ontspannen. Na het rijden was Jamey bezweet en dus zette ik haar aan de balk en deed de zweetdeken om, ik draaide me inmiddels om en daar kwamen ze weer aan, die meiden met die manegepony's. Vijf pony's aan een balk waar er maximaal drie kunnen staan Scheve mond Frusty Ik ben maar gauw wezen wandelen met Jamey over de dijk. Teruggekomen vond ik het toch wel erg lekker weer en opnieuw zadelde ik haar op om een stukje op de dijk te stappen. Mijn moeder een stuk meegelopen. Het ging goed totdat we om gingen keren en terug naar huis. Jamey sprong naar voren en ik greep me vast om haar nek. Ik schreeuwde héél boos dat ze er mee op moest houden (oke, fout van mij maargoed) en Jamey op de achterbenen. Er vanachter afgesprongen/gegleden en een stukje verder gelopen. Toch maar weer opgestapt en de rit vervolgt. Jamey deed het keurig! Natuurlijk goed beloont en terug naar stal. Die meiden met die manegepony's hadden er een t*ringzooi van gemaakt dus ik zeg: ruim je het wel op (overal lag slobber en Jamey likte dus aan de grond, en overal haar en mest Boos! ) En toen kreeg ik een grote bek.... Scheve mond

Soms heb ik echt wel iets van: wat een k*tzooi daar zeg Boos!



jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 22:45

favorietje schreef:
idd laat mij maar lekker op een prive stal staan geen gezeur!
En wie er denkt dat er een gedwongen sfeer hangt op zon stal die hefet het fout het is echt heel erg gezellig!!
en wie denkt tja het is wel makkelijk dat ze je paard rijden als ik niet kan, dat kun je dan aan iemand van stal vragen!!!!

Ontopic:
Ik zou ze gewoon weg sturen ze hebben toch geen recht om daar te staan? of laat de staleigenaar een grotere balk plaatsen heb je ook geen gezeik meer!!!

a. hier in de buurt is het allemaal verschrikkelijk duur en het is heel moeilijk zoeken, ik ben al blij dat ik een plekkie heb
b. die koters luisteren dus echt niet naar mij
c. naar de stalhouder gaan heeft geen zin, omdat ie er toch niks aan doetl.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, herous, Jet_33, Ubermetrics en 42 bezoekers