jaloers????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

jaloers????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 23:03

ik heb afgelopen dinsdag een vet mooie deken gekocht, dezelfde als die kojack heeft in de kleur camel, ben er onwijs trots op heb er zelf hard voor gwerkt. ik heb aan 2 kanten Lars laten borduren, echt hij ziet eruit als een koning, en ik loop er trots naast *LOL* . Nu kom ik op de club, ben hartstikke voorzichtig met de deken, leg hem op een plek waar die niet op de grond kan vallen Schijnheilig en zeg tegen een paar meisjes dat ik een nieuwe deken heb, gewoon omdat ik er zelf trots op ben...
lopen er 2 meisjes met hun pony naar mijn deken toe, die al gereden hadden en zorgen ervoor dat hun pony's mijn deken vuil maken Verdrietig Verward echt ik kon wel janken, ik ben hartstikke trots op mijn deken, ik heb er zelfs nog onder geslapen (om hem te testen of ie warm genoeg was) en dan doen die stomme oenen (zacht uitgerukt) zoiets Misselijk ...waarom denk je dan, doe ik dan iets verkeerd??? normaal kan ik hartstikke goed met ze opschieten, ik ben echt in huilen uitgebarsten vond het zo'n rotstreek...

moest het even kwijt liefs rianne

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:22

nou tis inderdaad een rot streek, zoiets doe je toch niet. echt super triest van die 2 meiden, dachten zeker dat ze leuk waren, nou dus niet, de volgende dubbel zo hard terug pakken!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 23:23

thx doet me toch wel goed als iemand er net zo over denkt als ik... ik weet ook wel dat lars hem zelf ook wel vies maakt, maar dat is toch anders dan dat hij op de eerste dag dat ik hem draag meteen al 2 meiden hem even vies maken...van hen kan ik het dus absoluut niet hebben..
Laatst bijgewerkt door Riaa_ op 20-02-03 23:25, in het totaal 2 keer bewerkt

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:23

Tja, dat gebeurt nu eenmaal met mensen die jaloers zijn. Maar, ik zou me toch niet te druk maken hoor want als je paardje de deken zal dragen zal die heus ook wel vies worden. Probeer je deken gewoon te wassen, misschien is het niet eens zo erg. Jammer dat er zulke jaloerse mensen rondlopen! Boos!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:48

Als iemand met opzet mijn paardenspullen vies makt op vernield kun je maar beter niet te dicht in de buurt komen! Ik kan daar zoooo kwaad om worden! Ik snap jou reactie dus heel goed en ik vind de 2 meiden nogal flauw en ze komen zo iid jaloers over!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 15:58

Zorg gewoon dat je er zelf boven staat! Het is inderdaad heel erg onaardig, en ze laten zich wel kennen zo. Maar trek het je niet aan en sta erboven!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 16:42

idd zorg dat je erboven staat. zie het als compliment, juist omdat ze jaloers zijn. Doe een ander zoiets niet aan, als je het zelf ook niet leuk zou vinden. Doe goed en kijk niet om.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:06

o wat kinderachtig zeg, dan ben je echt niet goed bezig hoor Hopelijk sta je daarboven en ze zijn gewoon jaloers hoor, nix van aantrekken!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:22

hoe hebben ze hem vuilgemaakt?
echt wel stom joh!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:43

Wat een flauw en kinderachtig gedoe van die meiden. Gewoon pure jaloezie!
(Ik moest trouwens wel lachen omdat je zelf die deken getest had in bed.)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:27

Tja, dit is natuurlijk erg kinderachtig Scheve mond ! Maar, net als wat o.a. Kiara en Prima ook al zeiden: Probeer er boven te staan, het zegt meer over hun dan over jou!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 18:27

een meisje heeft de pecht dat haar paardje bang is voor mijn paard, normaal hou ik daar altijd rekening mee, maar nu ga ik dat dus echt niet meer doen, heb echt zoiets van had je maar na moeten denken Cool

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:54

--------------------------------------------------------------------------------

nou tis inderdaad een rot streek, zoiets doe je toch niet. echt super triest van die 2 meiden, dachten zeker dat ze leuk waren, nou dus niet, de volgende dubbel zo hard terug pakken!

sorry, niet doen dus!!!
dan krijg je alleen maar meer ruzie, en dan word het niet leuk meer daar.
sorry maar ik heb daar ervaring mee.
gewoon ff vragen waarom ze dat deden.
misschien ging het wel perongeluk??

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:25

tssss, wat banketstaaf!! erg kinderachtig jah, maar ja je kunt er verder weinig aan doen denk ik he. maar wle heel erg stom dat ze dat deden! Boos!

ps. was het deken lekker warm? (---> slapen Verward )

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:54

Is het niet gewoon per ongeluk gegaan Verward (ik weet het ik denk niet zo snel slecht over mensen *LOL* )
Ze kunnen best zelf hebben staan kijken terwijl de pony's ondertussen lekker stonden te kwijlen...Ik weet niet hoe ze hem vies hebben gemaakt, maar op de grond gooien of kwijlen doet elke pony weleens *LOL*
Mijn paard heeft ook zo een halster of halstertouw in zijn mond en staat dat dan heerlijk onder te kwijlen, ik weet zeker dat hij dat met een deken ook zou doen als ik niet oplette...*LOL* En mijn zusjes pony zou er wsl een stel ponytanden in achterlaten Bloos

En ga alsjeblieft die pony van dat meisje niet opfokken...daar komen ongelukken van en daar schiet je niets mee op!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 22:03

Rianne schreef:
een meisje heeft de pecht dat haar paardje bang is voor mijn paard, normaal hou ik daar altijd rekening mee, maar nu ga ik dat dus echt niet meer doen, heb echt zoiets van had je maar na moeten denken Cool


Uhm... haar paardje kan er toch weinig aan doen zou ik zeggen... dus als haar paardje bang is voor die van jou lijkt het mij niet meer dan normaal dat je er rekening mee houdt omwille van dat paardje... Ik vind het dus wel erg raar dat je zegt dat je daar nu geen rekening meer mee gaat houden, niet erg dier vriendelijk. Verder is het natuurlijk hartstikke banketstaaf en kinderachtig wat die meiden gedaan hebben, maar daar kunnen hun paardjes niks aan doen!

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 12:05

Rianne schreef:
een meisje heeft de pecht dat haar paardje bang is voor mijn paard, normaal hou ik daar altijd rekening mee, maar nu ga ik dat dus echt niet meer doen, heb echt zoiets van had je maar na moeten denken Cool


Ik vind het heel kinderachtig van die meisjes dat ze dat doen en wraak nemen is natuurlijk leuk Haha! maar nu pak je haar paard terug, terwijl die er waarschijnlijk helemaal niks aan kon doen, in plaats van dat je haar terug pakt. Ik zou trouwens wel iets anders verzinnen om die meisjes terug te pakken hoor Haha!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 18:39

nee natuurlijk kan die pony van dat meisje er niets aan doen, maar ze stonden expres even op mijn deken de kwijlen, meteen de eerste dag, kijk als lars hem zelf vies zou maken zou ik het nog niet zo erg vinden, maar je moet het niet expres bij mij doen...
ik ga die pony ook echt geen kwaad doen, het is alleen als ik maar iets in de buurt kom, de pony begint te staken, ze weet dan wel meteen dat ze zoiets bij mij niet meer moet flikken, ik zal echt die pony geen kwaad doen, maar een paar keer in de les, even dichter bij dan normaal, zal niet veel kwaad kunnen Verward enne z'n pestkop ben ik ook weer niet, het is gewoon een klote streek die ze mij hebben geleverd, en waarom???

enne die deken was heel lekker warm!!!

rianne

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 18:44

goh, is idd gemeen ja.
Wel leuk dat je zo verschrikkelijk blij ermee bent dan Lachen
Maak er maar veel lol mee, en wat die meiden betreft.. gewoon negeren.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:17

tja het is en blijf gemeen,ik zou ze eigenlijk wel terug pakken ja,ik zou zoiets niet met me laten doen,je hebt nou eigenlijk ook al ruzie alleen zegt niemand er war van.
maar ik vind je eigenlijk wel een beetje kinderachtig overkomen,en dit is niet aanvallend bedoeld!
zoals je dit schreef:
en zeg tegen een paar meisjes dat ik een nieuwe deken heb, gewoon omdat ik er zelf trots op ben...

weten dus meteen al meerdere dat die nieuw is,dan dat je bijvoorbeeld hem gewoon neer legt en niet gaat zeggen dat die nieuw is en zo.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:51

Hoe weet je zo zeker dat het expres ging Verward Als die meisjes gewoon met hun pony in de hand naar die deken staan te kijken kan het ook best wel per ongeluk gaan hoor...Die van mij kwijlt ook alles onder als ik even niet naar hem kijk Bloos