pablo koekje van eigen deeg gehad :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

pablo koekje van eigen deeg gehad :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 11:50

Gisteravond nadat ik van Sanderijn afkwam ging ik nog even naar stal om Pablo los te gooien.
Eerst even een haffie in de bak gezet die ik een paardagen moet doen en die wel vaker bij pablo in de bak staat.
Even later dus pablo er bij gezet.

Ze staan maar een paar minuten in de bak en ze beginnen toch met elkaar te meppen.
Die benen zaten op een gegeven moment helemaal in mekaar en ik raakte helemaal in paniek.
Ik snel de longeerzweep gepakt en mijn vriend geprobeerd met heleboel schreeuwen om hen uit elkaar te krijgen.

Na voor mijn gevoel 5 minuten (waren er veel minder) waren ze uitelkaar en heb ik meteen die haf eruit gehaald.
Pablo daarna nog even een beetje opgejaagd.... om te kijken hoe hij liep.. maar dat viel op zich mee.

Alleen toen ik hem eruithaalde zag ik al dat hij 3 wonden had.. Niet zo heel diep, maar wel gevoelig.
Dus meteen ontsmet met betadinespray.
En straks maar even kijken hoe hij er bij loopt.

Probleem met pablo is dathij niet gewend is dat hij teruggemept wordt.... meestal is het zo dathij uithaalt en dat ze dan weglopen. Alleen dat was dus nu niet het geval met gevolg dat ze maar door bleven meppen.

Hoop dat het niet al te erg met hem is Huilen

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)



tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 15:26

ben net even bij pablo geweest.
hij heeft dus 3 wonden en wat schaafwondjes.
Degene op zijn linkervoorbeen is wat dik maar niet warm.
heb het net maar even ingespoten met acederm..

Net zijn we ook een eindje wezen wandelen het bos in en dat ging goed.. hij loop gelukkig er niet kreupel op.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, Emj_23, IASCrawler, journee, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, xKatinkii, XxMariellexX en 127 bezoekers