wild ritje vandaag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

wild ritje vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 14:49

Hoihoi!

Vandaag (zondag) dacht ik lekker gezellig te gaan rijden op Fab (Fabiola). M'n broertje ging mee om alle ste filmen. Ik niet zo heel lang poetsen 9want das ook weer banketstaaf voor m'n broertje) en opgezadeld. ik was van plan in de buitenbak te gaan rijden maar eerst te gaan longeren, maar mijn moeder had gezegd dat ik er meteen op moest gaan. Dus ik eigenwijs tegenover mezelf en met 3 andere meisjes in de buitenbak gaan rijden. ze hadden een hindernisje opgezet, LEUK dacht ik Haha! . Ik opstijgen en rijden. Maar, ze begon de hele tijd te klieren en te steigeren en bokken. Ik reed met slof (Ok, lastig met springen, maar heeft iemand dan een martingaal voor mij???? Verward ) Ik slof dus hartstikke lang laten. Ze sprong met vier benen in de lucht als er een balk vanaf ging.... Verward Misschien vond ze het gewoon leuk dat ze in de buitenbak mocht rijden. Ik heb d'r toch maar ff gelongeerd, maar dat was ook niet alles... Ik had geen zin meer om te rijden (heb ik toch nog 20 min. gedaan hoor) en heb haar naar stal gebracht. Maar, ik zal volgende keer als ik les heb ff vragen of het komt dat die slof schuurt ofzo, of dat die beter aan de zijkant kan.

Doeidoei
PS: Als ik foto's heb, zal ik ze erbij zetten, ze zijn wel gemaakt namelijk...

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 14:51

ze sprong dus met vier benen in de lucht als een andere pony er een balk af gooide. Ik had nog 2x hindernisje genomen, misschien kalmeerde ze dan wat, maja... NOT dus... Het kwam ook niet door de camera, want ik kwam heel niet in die hoek...