Dar's benen liggen (weer eens) open

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Dar's benen liggen (weer eens) open

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 23:45

Tja een ongelukje zit in een klein hoekje, m'n moeder had vandaag op Dar gereden en bracht d'r na het rijden naar stal, toen Dar weer eens niet oplette en met d'r achterbeen achter een kruiwagen bleef hangen, ze werd volgens m'n moeder, helemaal panisch en daar door konden ze in eerste instantie de kruiwagen niet weg halen, dus nu liggen d'r achterbenen open, gelukkig zijn het maar schaafwonden en ze lijkt er niet echt last van te hebben, ik ben vanavond toch maar even gaan kijken, de benen zijn niet dik en ze loopt gelukkig ook niet kreupel of stijf. M'n arme mams was wel geschrokken, ze had vanavond flink last van een schuld gevoel.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:46

sterkte.....
Is Dar zo'n kluns of was het een gevaarlijke situatie war hij eigenlijk net langs kon? Dit is niet aanvallend bedoeld hoor maar ik zie soms rare dingen.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 11:34

Dar is niet zo handig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:39

Arme Dar. Nu je weet dat je niet zo handig is moet je de volgende keer maar extra voor haar uitkijken. Beterschap.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 11:52

M'n moeder had er ook echt een hekel aan, ze had het er de hele avond over: 'ik vind het zo erg', 'dat arme paard', 'ze was zo geschrokken' enz enz, ik had bijna nog meer medelijden met m'n moeder, die voelde zich zo schuldig.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:56

Sommige paarden zijn echt lomp daar kun je niets aan doen hoe veoorzichtig je ook bent ze lopen overal opaf en doorheen. Hopelijk blijft het hierbij en geneest het snel.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:00

Tja je kan bij paarden het beste uitgaan van Murphy's Law: Wat fout KAN gaan GAAT ook fout. Als er een kruiwagen wat ongelukkig staat, KAN een paard er met zijn benen in komen, dus ZAL dat ook een keer gebeuren......helaas........
Dus het handigst is toch om dat soort spullen zo aan de kant te zetten dat het niet kan gebeuren, of met je paard er ver uit de buurt te blijven.....zeker als je al weet dat het zo'n brokkenpiloot is Haha!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 17:32

Aan de andere kant, je kan er ook niet altijd rekening mee houden dat er iets fout kan gaan, ik doe altijd voorzichtig bv.: als er een trekker komt ga ik altijd in een inham staan ook al is Darmorah er niet bang van, maar sommige dingen kan je niet altijd voorkomen.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 17:45