Kevin gehaald en Fitzroy gemeet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Kevin gehaald en Fitzroy gemeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 00:09

Vandaag was het dan zover, Kevin kwam naar ons toe.

Fitzroy had in een onbewaakt ogenblik aangeboden om hem te gaan halen, dus gelijk van dit fantastische aanbod gebruik gemaakt }> . Nogmaals dank Fitz .

Om half 7 afgesproken bij zijn stal. Het paard kwam met een hoeveelheid dekens en aanverwante spullen waar je helemaal naar van werd Haha!. Zelfs met spullen waar ik nog nooit van had gehoord ( Apple: Zomerdeken Verward Wat is dat nou weer? Fitz: O, daar heb ik er ongeveer drie van Sigaar )

Na wat passen en meten de hele reut in de auto's geladen, paard in de trailer en op weg naar de manege. Op de manege bleek dat hij een box kreeg tussen twee merries in (lekker flinke laag stro in de box). De merries stonden alletwee te gillen terwijl hij rustig een hapje at Cool.

Fitz vertrok toen ongeveer weer naar huis (nogmaals, dank Fitz, je bent altijd welkom voor een fijn strandritje..) en wij gingen nog een kopje koffie drinken. Kevin nog even losgelaten in de binnenbak. Ook daar bleef hij heel relaxt onder.

Nu zitten we thuis tussen een berg paardenspullen alvast te bedenken wat we thuis houden en wat er op stal moet liggen Scheve mond . Morgen gaan we voor het eerst rijden (maar eerst een uur of 10 slapen Dromen ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:28

Leuk dat hij er is en dat het allemaal zo makklijk ging.
Ben benieuwd naar de eerste strandfoto´s (vast zonder witte bandages en dekje Haha! )

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 01:36

Wat fijn dat je hem nu thuis hebt. Ik ben ook wel benieuwd naar die eerste strandfoto's Lachen

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:31

Kevin is een braaaaaaf paard. Hij liep super makkelijk de trailer in en ook tijdens de rit gedroeg hij zich voorbeeldig.
Hij leek het idd op de manege ook meteen naar zijn zin te hebben.

Zal ik je trouwens een belletje geven als het zomerdekentijd is Schijnheilig
Jullie hebben echt wel geluk met de spullen die je erbij hebt gekregen. Dat scheelt alvast weer een hele investering.

Mercedes Benz zal ook wel blij zijn met jullie }>

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:35

Gefeliciteerd hoor!
Ik heb ook een Kevin Lovers

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 11:17

Het was voor mij trouwens ook leuk om te doen.

Nog wat paarden van bekenden 'gespot' en niet te vergeten:

een Fries van 1.90 m!!!!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 12:23

Mercedes Benz zal nog even moeten wachten Lachen. Ik denk dat we eerst maar gaan rijden met wat neutralere dekjes Tong uitsteken.

Vandaag eerst maar eens laten wennen aan de paddock en rijden in de buitenbak (hoewel... het weer is zo mooi, wellicht kunnen we wat uitstappen op het strand Lachen )

De strand foto's zullen zeer spoedig verschijnen denk ik Knipoog

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:47

Veel plezier met Kevin!
Ik denk dat veel paarden jaloers op hem zijn want hij woont bij het strand.
Zelf ben ik geen paard maar het lijkt me heerlijk, ook hele gezonde lucht ideaal.