Een Buizerd in het kippenhok!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:47

Hoi Liberty,

Ik zie dat je in Breda zit. In Zundert zit er het Vogelrevalidatiecentrum, dat is niet zo ver bij je vandaan. Als ik jou was zou ik ze toch zeker een belletje geven: 076-5974165. Zij kunnen je iig advies geven.

Het lijkt overigens een Harris Hawk? Mijn ex-vriend heeft er ooit zo een gehad.

Laat je nog even weten wat er uit komt?

Groetjes,

Jola


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:49

Nog even ter aanvulling, heb ook het telefoonnummer gevonden van de WRN Werkgroep Roofvogels Nederland 0591-552123 Gerhard Habers.

Jola

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:58

Ja, dat begreep ik dus al maar toen had ik al op "OK" gedrukt en toen ik jouw verhaal daarna nog eens las viel het kwarretje... Dromen

Ben benieuwd wat ze zeggen! Heb je trouwens gekeken of hij al geringd is? Op de foto zie ik niets.

Jola


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:06

Sh*ittie zeg! Ik heb zelf ook kippen lopen en die kan ik indien nodig in het nachthok opsluiten. Ik weet niet over hoeveel kippen we praten maar kun je ze niet een nachtje in de garage zetten of een paar uurtjes in dozen?

Ik heb overigens zelf problemen gehad met een hongerige kat en over mijn ren heb ik een vogelnet gedaan, die zijn over het algemeen niet zo duur en 1 zo'n net is meters groot...

Jola


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Leonie, egnie, kamsel, Poety, Rivendell, snorkel1986 en 97 bezoekers