Barley in trailer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 15:51

Vandaag naar de kliniek geweest met een vriendin. zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=1&0

Daarna stond de trailer een beetje mooi te wezen achtre stal. Ik dus Barley meegenomen en ze liep zo achter me aan de trailer op. Geen enkel probleem. Dit was de eerste keer voor haar. Ze is al wel vervoerd in een vrachtwagen maar das toch weeer anders.

Ik was weer zo trots op mijn kleine meid. Er af was iets moeilijk aangezien ze wilde omdraaien. Maar nadat ze had ontdekt dat dat niet ging stapte ze dapper naar achteren. helemaal recht van de plank af. En daar kreeg ze natuurlijk weer een appel. (op de trailer natuurlijk ook. Daarna wilde ze meteen weer naar de trailer. Als ik haar had gelaten was ze er vast weer opgelopen haha. Wat een scheetje he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 21:30

het duurde even voor ze doorhad dat ze niet kon omdraaien. En toen gig het voetje voor voetje. Erg langzaam maar ze ging wel!

En dan te bedenken dat we met die 11 jarige Iressa een half uur hebben staan kloten. maar we hebben het nu door geloof ik. Zij niet maar we hebben een methode die wel werkt (hopen we)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 23:45

Inderdaad dit bokt weekend is nog een beetje te vroeg. moet ze zo lang op de trailer staan om niets eigenlijk. Ik denk niet dat ze daar veel beter van wordt dus we wachten wel een jaartje. Jullie moeten het nog even met verhalen doen of je moet even op bezoek komen.

gezellie!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _activeme, Cjuan, Em_, laura_estee, MDWStables, MerleSimone, nick_en_ik, pandour4evuh, Roosch, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers