verkleed rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 13:33

Hoi Heike!
gave foto!
het komt me wel bekend voor, mijn vriendin Ilona heeft dit een keer gedaan met haar fjord ( hoe kan het anders haha) Ido. Lachen
Zij had zelfs haar fjord helemaal als zebra gekleurd, het was net echt!
Ook op toepasselijke muziek (o.a. the lion sleeps tonight en thema van shaka zulu -hoe schrijf je dat..?) erg gaaf hoor!
Wij zij van plan dit ooit nog eens over te doen met z'n 2-en op de keuring in Dordt, maar wegens te weinig kunnen oefenen is dit er nog niet echt van gekomen. We hebben wel een keer in de demo-parade meegereden, maar gewoon in tenue, niet verkleed.
Misschien rijden we wel gewoon een keer mee, wel verkleed, maar niet als pas-de-deux.
wat voor muziek hadden jullie erbij?
madelein


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 13:39

Hoi iris, ik zie dat jij nu ook hier bent? Of inmiddels niet meer? Ik ben nu eigenlijk een verslag aan het scjrijven voor mijn studie, maar zoals je ziet, ben ik snel afgeleid haha. Ik heb wat dat betreft maar weinig discipline. maar onder het motto "het is elk jaar nog goed gegaan" ga ik ervan uit dat 't dit jaar ook wel weer zal lukken ( mijn laatste 4 maanden zijn ingegaan...help!)
hee heike, waar woon jij ergens ( plaats, regio), want op maandag ben ik waarschijnlijk vrij en heel misschien kom ik dan kijken bij die wedstrijd ( tenzij het heel erg uit de buurt is of ik toch naar school zou moeten, maar dacht t niet) Ik ben bij voldoende tijd altijd wel te porren voor uitjes op paardengebied Lachen
madelein


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 13:45

Hoi "Nimber" ( eehh,, jij was toch Kim of niet..?)
ja, Bopper is ook lachen!
Ik ken Ilona nu een paar jaar, van de site v/h fjordenpaardenstamboek ( fjordnet)
, toen bleek dat ze niet zo ver van mij vandaan woonde, hebben we een keer afgesproken. het klikte best goed, en sinds die tijd spreken we regelmatig af, een paar keer is ze al met ido bij mij komen logeren ( de paarden staan achter ons huis, da's erg makkelijk), en toen mijn leorna een weekje bij de hengst stond, is Bopper hier komen logeren ( Ilona reed naar de hengst, dus bopper kon zo mee in de trailer hierheen) om mijn 'good old' Roy ( alias Jimmy op flakkee beter bekend) van ahlf 30 nu gezelschap te houden. Roy heeft met zijn oude dag bopper nog even alle hoeken van de wei laten zien, om duidelijk te maken dat hij de baas was en niet bopper, met zijn hengstenmanieren-en praatjes ( Bopper is ruin maar voelt zich duidelijk niet zo)!
kennen jullie haar van mr Ed?
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 13:56

Eindhoven..hmm da's iets van 1.5 uur rijden vanaf hier dacht ik.
is nog wel te overzien.
Zal 't even in de gaten houden!
Ja, ik voel me ook erg happy dat de paarden thuis staan, zo veel mensen hebben die mogelijkheid niet ( wij hadden ook wat geluk, dat de grond achter ons huis te koop kwam in de ruilverkaveling)
het heeft ook wel z'n tegens hoor, maar over het algemeen is het wel erg leuk.
Wat voor muziek had jij bij die kur eigenlijk?
ps, nog een vraagje waar jij vast wel antwoord op weet: hoe liggen de prijzen van een cob? ( jong, volwassen, import,..)
En bijv. van een goede, zoals Stehouwer die heeft lopen?
Daar ben ik best benieuwd naar.
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 14:12

Bijna fl. 10.000?? dat was de vraagprijs, wat ze er voor gekregen hebben is een andere vraag natuurlijk.. Maar da's duidelijk meer dan de gem. fjord ( ca. fl. 3000 voor en volwassen paard)!
had ik niet verwacjt, wel dat ze iets hoger zouden liggen dan een fjord, maar ik dacht iets van rond de fl. 5000 en een jonge ( 2-3) ca. fl. 2000..
foutje.
Ja, ik doel ook op de grotere maat, maar waarschijnlijk worden ze boven de 1.55 vrij zeldzaam?
later als ik groot ben en een baan heb, komt er misschien ooit wel een leuked bij, hoewel ik een fries ook wel hoog heb staan, maar omdat die voor mij min of meer onbetaal waren ( als student zijnde) en op stal moeten in de winter, had ik die even uit mijn gedachten gezet.
maar ik heb nog zoveel dromen voor 'later als ik groot ben'... zucht..
Misschien komt eind mei mijn eerste droom wel uit.. Lachen
madelein

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 14:49

ehh 10 februari even denken.. dat zal haast wel op een zaterdag zijn..? 26-ste is maandag...ja dus, een zaterdag.
Lijkt me wel leuk, moet even in de agenda kijken..
Ik heb niets staan, dus ik zou daar best heen kunnen!
Ik ken alleen niemand nog van jullie ( neem tenminste aan dat je zelf ook gaat..?), maar dat komt daar ter plekke wel goed denk ik!
Ik ben inmiddels ervaren in het kennismaken met 'vreemde' internetvrienden haha!
Dat is dan op het federatiecentrum zeker?
madelein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, lizzy99, RenateHidden en 113 bezoekers