Dikke lol met Riekie!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Dikke lol met Riekie!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 21:29

Heb natuurlijk ook vandaag op mijn Poepie LOBKE gereden. Wat overigens ook erg leuk was maar het hoogtepunt van de dag was Riekie.
Er rijd een ander meisje altijd op Riekie. Riekie is een snelle kleine fries waarvan we hoorden dat ze springtalenten heeft. Nou, dat wilden wij wel ff meemaken. Dat meisje had liever dat ik eerst met Riekie ging rijden om te kijken hoe ze het deed. Eerst gewoon balkjes gelopen. En toen dat goed ging eens een kruisje neergezet. Dat was echt lachen. In draf erop af. Riekie ziet de hindernis: oren naarvoren hup in galop eroverheen. Het was echt lachen. Ze vond het zo leuk. Ze wilde alleen maar over de hindernis!!!! En lopen dat paardje joh....ik heb nog nooit zo'n vrolijk paard meegemaakt!!! Het probleem is ze springt dus niet. Ze rent er gewoon over heen!!!! Bij dat meisje deed ze het later ook.

Nou weet ik niet echt hoe ik een fries moet leren om te SPRINGEN en niet erover te rennen. Misschien iemand tips voor de volgende keer???????????????????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Jihama, josien_m_, Mark0919, Ruai en 47 bezoekers