Veulen geboren, hoera!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 19:30

Gefeliciteerd Party!! Waren de beschuitjes lekker?
Fijn dat het allemaal goed gegaan is Lachen Leuke naam ook trouwens Haha!

Ik wil mijn merrie dit jaar laten dekken. Ben er nog niet helemaal uit welke hengst, maar ik denk dat het er één van de nieuwe jaargang(NRPS) wordt. Er zaten maar twee hengsten tussen die me aanspraken en die wat betreft type bij mijn merrie passen(ze is zelf vrij lang), waarvan er één al afvalt doordat het een Whinny Jackson is. Ik ben bang dat ik dan een E-pony krijg, omdat mijn merrie ook al klein gebleven is...
Anders ga ik denk ik voor Ferrolan(krijg ik straks nog een dressuurpaard Haha! ). Baldwin leek me ook wel wat, maar die dekt in 2003 niet.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:38

Citaat:
ik ben wel benieuwd aan welke NRPS hengst je zit te denken misschien heb je het al gehoord maar wij hebben ook een goedgekeurde NRPS hengst erbij het is de schimmel Royal Highness (v. Royal Bravour)


Weet ik Knipoog Ik heb hem bewonderd in Ermelo hoor *LOL*
En eerlijk gezegd staat hij op mijn lijstje Haha! (en niet omdat hij van jullie is hoor, maar dit was één van de weinige hengsten die niet ontzettend langgelijnd was en die niet dressuurgefokt is of klein fokkende paarden erachter heeft Lachen )
Moet alleen nog even vragen wat het dekgeld en de voorwaarden zijn, kan ik nog even vergelijken met Ferrolan *LOL*

Is hij trouwens al onder het zadel of niet Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Elegance_, hokke, MarjanB en 18 bezoekers