Bijna ruzie, ben behoorlijk nijdig :( !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:36

Weet je Sterre, ik heb Ilka op de Americana zelf ontmoet, en ik moet zeggen dat het wel een tante is met haar op haar tanden en een uitgesproken eigen mening. Jullie waren allebei erg geinteresseerd in wat jullie daar zagen, maar als er eentje commentaar had, kritisch was en niet zomaar overtuigd, was dat Ilka wel. Ik bemerkte bij haar een algehele negativiteit tegen de western. Ik denk ook dat, als ze ergens heel positief over is, dat ze doordenderd en niet voor rede vatbaar is.

Ik ken Ilka verder niet, en het is niet leuk dat we nu over haar roddelen. Maar zie het in haar geval als bevlieging. Ik denk niet dat ze Helania ooit weg zou doen, maar zelfs als dat het geval zou zijn en ze een sportpaard terug zou kopen, ze zou de competitie, de haat en de nijd heel snel zat zijn. Ik kende, voordat jij me haar situatie thuis hebt verteld, ook haar hele achtergrond niet. Als zij met open ogen haar ongeluk in wil rennen moet je haar dat niet ontzeggen. Sommige mensen moeten op hun gezicht gaan om in te zien dat ze verkeerd bezig zijn....en het is zo makkelijk om je te laten meeslepen en op "Wolke Sieben" te zweven als je eens een makkelijk paard onder je kont krijgt.

Been there....done that....Haha!

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:39

Oh ,en nog wat. Ik ben verder niet thuis in de bloedlijnen van het KWPN, of (ik weet niet wat Helania is) in het ras van Helania. Maar ik zou me twee keer bedenken om met zo''n lastig character te gaan fokken. Ilka doet er beter aan, om een paard met een meegaand character te kopen en daar mee door te gaan. Veulens zijn leuk, en een veulen zelf fokken is geloof ik de droom van iedere paardeneigenaar. Maar als je paard tussen zijn oren niet goed zit, DOE HET NIET!

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:04

In dat geval, zou ik haar laten dekken. Maar is Ilka in staat duidelijk grenzen te stellen? Heeft zij begeleiding met het opvoeden van een veulen? Heeft zij daar ervaring in? Of is ze bereid om hulp te vragen?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:47

Ik zou het even afwachten hoe de situatie zich verder ontwikkeld. Ik kan me niet voorstellen dat Ilka Helania ooit weg zou doen, maar als het zo'n dominante muts is, zou ik er zelf liever geen ruzie mee krijgen...Haha!

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Mark0919, Nojoukus en 42 bezoekers