Net terug van de manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Net terug van de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 17:43

Tijdens mijn pauze ging de telefoon. De manege: Barb lag al de hele dag en had zijn eten niet opgegeten. Scheve mond Oke ik kom eraan. Barb lag in zijn stal toen ik aankwam maar stond meteen op toen hij mij zag. Even wat gaan lopen maar het leek alsof het minder werd na een tijdje. Toch maar de DA laten komen. Tegen al mijn principes want als hij iets erg vindt is het de DA wel. Toen de DA gebeld was meste hij natuurlijk. Maar goed hij was veel te sloom. En toen kwam de DA echt niet dat die vent aan mij mag zitten. In zijn stal geparkeerd en die man geluisterd naar zijn darmen, toen aan de andere kant proberen te luisteren. Mmm Barb moest toch even proberen om de DA klem te zetten tussen de muur en zijn lijf. Buiten de stal ging het met behulp van Robijn, die op stal werkt, wat makkelijker. Als we die toch niet hadden. Conclusie koliek. Aangezien een spuitje Barb weer zwaar over de zeik helpt hebben we maar gekozen voor Quadrisol. Had wel een vage uitwerking hij begon me heel vreemd te doen met zijn mond. Iemand ooit eerder meegemaakt?? Maar het ging toen we weg gingen een stuk beter. Gatsie was me het middagje wel weer.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:49

He bah, dat zijn dingen die je niet echt graag wil meemaken met je paardje! Wat deed hij precies met zijn mond wat je vreemd vond? Ik hoop voor je dat ie snel weer helmaal de oude is!