Morgen om 13.00 uur is Domingo echt van mij.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:11

Hieperdepiep!!!!!!! Leuk meis!!! Is hij verder helemaal gezond enzo? Nou iig wens ik je (weer Haha!) heel veel plezier met Domingo. Geef hem maar een dikke knuffel van mij en een grote lebber van Flet Tong uitsteken

p.s. Buitenfoto's en rijfoto's wil ik zien!!!!!!!!!!! Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6



flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:39

Ienemienie schreef:
Ja ja de foto's komen eraan. Maar ik wilde het op een zonnige dag doen. Anders doe ik het van het weekend wel want anders kan niemand een foto maken. Maar ze komen er echt aan hoor.

Hij is helemaal gezond. De veearts was er van de week nog want ik zat met 1 dingetje. DOor een ongeluk is zn hoef helemaal gespleten van boven naar benee. Ik wilde even weten of dat kwaad kon. Maar alles was goed. Hij was met de buigproef goed. En ze hebben er met een hamer op getikt maar hij is er niet gevoelig op. Ik zal er wel een keer een foto van maken, dan heb je een idee.

Dat is, voor zover ik weet, wel weer goed te krijgen met behulp van een goede hoefsmid. Uiteindelijk groeit die scheur er wel weer uit (ben je wel een jaartje of 2 verder lijkt me). Maar als hij er geen last van heeft dan zou ik me er ook niet teveel zorgen om maken. Goede hoefverzorging en zeer regelmatig naar de hoefsmid kunnen al een heleboel goeds doen Pling

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers