Yes, ik ben aangenomen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Yes, ik ben aangenomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 14:00

Een tijdje geleden had ik een open sollicitatie gestuurd naar een stal hier in de buurt. Toen kreeg ik vorige week een email terug of ik wilde bellen. De volgende ochtend kreeg ik, voordat ik kon bellen, een telefoontje van die mensen of ik langs wilde komen op gesprek. Dinsdag 'avonds naar de stal gereden en een uitgebreid gesprek gehad. Woensdag moest ik dan een proefdag meedraaien. Woensdag om iets voor 8-en stond ik al op de stal. Ik begon met een paar paarden zadelen en daarna allemaal rotklusjes (die horen er ook bij Haha! ). Tussendoor weer paarden gezadelt,afgezadelt etc. Eindelijk om 18.00 mocht ik naar huis. De volgende dag kon ik m'n bed niet uitkomen van de spierpijn in m'n rug. Vrijdag ochtend zou ik weer langs komen om te werken. Gelukkig was de spierpijn toen bijna weg. Ik begon weer met paarden opzadelen voor de training en dan het volgende paard overnemen, afzadelen ,in de stapmolen met zweetdeken, uit de stapmolen halen, afbandageren, dekens wisselen ,benen afspuiten/drogen en op stal. Dit heb ik een paar uur gedaan en toen kreeg ik een paard onder me hoede om even te laten werken aan de longe. Hij moest een pessoatuig om. Ik had nog nooit zo'n ding in me handen gehad, maar na een beetje puzzelen lag hij toch goed en kon ik aan de slag. Gisteravond (maandag) zou ik horen of ik aangenomen was. Ze wilden eerlijk tegen me zijn en vertelde dat ze eigenlijk op het moment niemand nodig hadden omdat ze genoeg mensen hadden. Maar omdat ze zo enthousiast over mij (en mijn werk) waren besloten ze toch een plek vrij te maken. Ik begin nu met 2 dagen in de week (van 8.00u - 18.00u) en wanneer de stagaire's weg zijn willen ze me erg graag fulltime hebben. Het gaat om een Dressuur/Trainings/Pension/Handelsstal (napoleon weet wel welke *LOL* ) en het werk dat ik moet gaan doen is alles wat je je kunt bedenken rondom paarden.... A.s. dinsdag begin ik... Aah ik ben blij Haha!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:09

leuk joh, gefeliciteerd!!! welke stal is het? moet je ook de paarden rijden of alleen alles eromheen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:12

Wat leuk voor je! Onwijs gefeliciteerd!
*stiekum ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar de naam van de stal*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 14:18

Ik zal je even een PB sturen Sjimmy.

Het gaat nu nog om alles om de paarden heen (dus ook longeren), en op den duur mag ik ook paarden gaan rijden (dat is de bedoeling in ieder geval Haha! )

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:24

leuk joh, dan mag je steeds meer! zit ik hier met mijn saaie lab baantje... Boos! jaloers!!!!
Maar ik wil ook wel weten waar t is! is t hier in de buurt? Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:29

Klinkt leuk hoor! Hopen dat het je bevalt daar!

Maar wat ik een beetje vaag vindt, is dat ze je eerst 2 dagen laten werken, dan zeggen dat ze eigenlijk niemand nodig hebben en dan uiteindelijk toch maar besluiten dat ze je aan gaan nemen? Nou ja, maakt ook verder niet uit, maar dat verbaasde me een beetje.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 14:42

Mieke: Ze vertelde bij het gesprek al dat ze eigenlijk nog niemand nodig hadden maar een beetje aan het orienteren waren en mijn brief interessant vonden en mij daarom op gesprek lieten komen Pling
Tja, en ik beviel dus daarom wilde ze mij niet laten gaan en hadden ze toch een plekje vrij gemaakt

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:06

Gefeliciteerd en veel plezier daar! Groetjes Simone

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:09

Klinkt hartstikke goed, zeg. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt en dat je gauw mag uitgroeien tot fulltimer!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:22

Waarom zet je de naam niet op Inet?

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:32

gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan!! Lachen Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:42

Heel veel plezier en succes gewenst!!!! Hartstikke leuk voor je!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:49

Ik hoop dat je het daar echt onwijs naar je zin krijgt!
Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:57

Geweldig!! Veel succes met je nieuwe baan Party!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 18:18

Belker schreef:
Waarom zet je de naam niet op Inet?


Niet heel bokt hoeft te weten waar ik werk. Alleen diegene die het intereseren wil ik het wel via PB sturen, maar het is meer om prive redenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:03

Wat leuk dat je nu toch een baan in de paarden hebt gevonden!!
Begrijp ik nu goed dat je bij deze stal vooralsnog geen paarden om te rijden krijgt? Ik dacht dat je dat per se wilde.
Ik wens je heel veel plezier in je nieuwe baan toe!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 19:30

Jippie: Lees m'n antwoord ergens in het midden maar! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:18

Leuk joh dat je eindelijk je droombaan hebt gevonden, hopelijk blijft het zo sprookjesachtig..

Heb je al eens een paard voorgereden?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:31

Gefeliciteerd!Lijkt me heel zwaar maar ook heel erg leuk!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:07

Ymke,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat het gaat worden wat je ervan verwacht.

En voor Steef: We hebben nu echt allemaal wel begrepen hoe jij over Ymke denkt. Wat mij betreft is het niet nodig dat je dat in elk berichtje van haar nog eens moet duidelijk maken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw en erg kinderachtig !!!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:30

oberon schreef:
Ymke,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat het gaat worden wat je ervan verwacht.

En voor Steef: We hebben nu echt allemaal wel begrepen hoe jij over Ymke denkt. Wat mij betreft is het niet nodig dat je dat in elk berichtje van haar nog eens moet duidelijk maken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw en erg kinderachtig !!!


Ymke gefeliciteerd!

Oberon: het is de leeftijd, hopelijk gaat dat puberale gedoe vanzelf weer over. }> Hoewel, sommige mensen blijven zo...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:33

Gefeliciteerd,

(maar eigenlijk ben ik ook benieuwd of je hebt voorgereden!
Vind het altijd een beetje apart als ze je laten weten dat je in de toekomst ook kunt gaan rijden als ze helemaal niet weten wat je in je mars hebt.)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:46

Gefeliciteerd! Het is ontzettend zwaar, maar tegelijk ook heel erg leuk werk! En je leert er zoveel van! Veel succes!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:53

Heel veel succes Ymke!!
Ik hoop nog veel van je verslagen hier op Bokt te lezen, over hoe het gaat op je werk.

Dat met dat pessoa tuig, lijkt me ook een heel gepuzzel maar ze zeggen dat als je het eenmaal 1x hebt 'uitgepuzzeld' dat het dan helemaal duidelijk is en totaal niet meer ingewikkeld. Is dat zo? }>

Ik duim voor je dat dit echt je droombaan zal zijn! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:43

Gefeliciteerd.
Hopelijk wordt het wat je er van verwacht.
Veel succes Party!!