wie heeft r een lieve reactie voor mn dochtertje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

wie heeft r een lieve reactie voor mn dochtertje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 09:45

Zoals jullie misschien gelezen hebben in mijn andere bericht(waarschijnlijk rhino bij mij op stal) is vanmorgen onze pony daisy overleden.Wie heeft er een mischien een lieve reactie voor mijn dochtertje?Was nl haar pony.Mijn dochtertje heet Lesley en is 5 jaar.alvast bedankt!!
groetjes saskia

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:50

Wat erg voor jullie.
Veel sterkte.

daslie
Berichten: 36
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:59

Lieve lesley en saskia
Ik weet wat jullie doormaken,mijn dochtertje haar hamster is ook overleden maar ik heb haar verteld dat hij nu met allemaal hamstertjes (die ook ziek waren en dood zijn gegaan)kan spelen en lekker kan doen wat hij wil.We hebben hem netjes begraven hoewel het wel heel moeilijk voor priscilla was ze heeft er nu wel vrede mee.Lieve Lesley je hartje doet nu pijn maar er komt een dag dat je ook weer van een andere pony kan houden en Daisy blijft altijd een speciaal plekje in je hartje houden.Veel liefs en sterkte voor jou en mama.

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:04

wat mijn moeder altijd tegen ons zei als er een huisdier dood was gegaan
dat hij wel een ontzettend fijn leven bij ons heeft gehad dat hij even goed weetikwaa had kunnen leven
dus dat hij een geweldig leven heeft gehad
dat het diertje dus heel blij zou zijn geweest bij ons te zijn geweest
ik weet niet hoe jullie paardje is overleden
maar als ze geen pijn heeft gehad moet je dat er zeker ook bij zeggen
dat ze zo ongeveer natuurlijk dood is gegaan.


heel veel sterkte!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:09

Lieve Lesley en Saskia,

Heel veel sterkte. Jullie komen elkaar zeer zeker weer tegen in een prachtige plek met veel bloemen en lekkere geuren waar jullie kilometers lang door prachtige weiden kunnen galopperen.

Heel veel liefs van Hanifa

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:14

Beste Saskia,
Ik heb je hele topic 'Rhino op stal' meegeleefd maar wist niet wat ik je moest zeggen... net als de anderen hoopte ik dat Daisy erdoor zou komen. Koorts is vaak ook zuiverend. Vanmorgen ging ik als eerste naar jullie topic om te kijken of jullie erdoor gekomen waren... helaas...

Lesly,
Daisy is in de paardenhemel nu. Daar draaft het als een my-little-pony door de velden. Daar is het altijd zomer met goudgeel graan waar ze aan kan knabbelen en boerenpaadjes waarover ze een sprintje zal trekken. Naast haar zal haar baby meerennen, met het staartje erop en zwarte glimoogjes. Daisy zal daar aan je denken als het meisje dat zo lief kwam kroelen en lekkers kwam brengen. Daisy zal je niet vergeten, maar ze zal je niet missen. Ze is gelukkig in de paardenhemel en ze wil dat jij ook gelukkig bent. Je mag haar missen, en je mag een beetje pijn in je buik voelen, want afscheid nemen doet pijn. Je mag huilen en om de gekke streken die ze deed lachen. Af en toe zal Daisy 's nachts even uit de paardenhemel in je slaapkamer kijken. Dan spiekt ze of je wel goed slaapt en dan zal ze je tekeningen zien die je hebt gemaakt...
xxx

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:21

Wat vreselijk afschuwelijk allemaal.

Het is heel erg om je beste maatje op deze manier te moeten verliezen.
Ik wens de hele familie onwijs veel sterkte. Maar Lesley nog het meest.
Daisy is nu in de paarden hemel, waar hij heel veel kan spelen en andere vriendjes heeft. Hij kan daar goed mijn Maximiliaan tegen komen en vriendjes worden.

Monique

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:24

Lieve Lesley en Saskia,

Daisy heeft vast en zeker een hele fijne tijd bij jullie gehad en zal met liefde aan jullie terugdenken. Heel veel sterkte.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:27

Als er hier een dier doodgaat (we hebben net de geitjes verloren) dan laat ik de kinderen een tekening maken om mee te geven aan het dier. We begraven ze ook samen maar dat gaat niet met een pony. Ik heb ze indertijd wel afscheid laten nemen van de pony en ze verteld dat ze een goed leven had gehad en dat ze vast heel dankbaar was geweest dat ze zo goed voor haar hadden gezorgd. Je zou iets van de pony kunnen begraven (haar halster bijv.) zodat je dochter een plekje heeft om naartoe te gaan en een tekening bij te leggen.

Maar moeilijk blijft het.

Heel veel sterkte voor jou en je dochtertje. Hieronder heb ik iets geschreven voor haar.

Lieve Lesley,

Jouw lieve Daisy is nu naar haar veulentje toe in de paardenhemel. Ze wilde heel graag bij haar veulentje blijven. Ze hield ook heel veel van jou maar moeders houden het aller allermeest van hun kinderen.
Samen met haar veulentje rent en speelt ze nu op een mooie plaats waar altijd vers gras is en geen pijn of verdriet. Jouw liefde voor haar heeft ze daar naartoe meegenomen. Natuurlijk mist ze jou daar wel, net als jij haar nu mist maar ze is er wel heel gelukkig. Een klein stukje van haar blijft altijd leven, bij jou, in je hart.

Veel liefs van ons allemaal.
Laatst bijgewerkt door Percy op 11-02-03 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:38

Ik heb jullie vreselijke bericht doorgelezen in het andere topic en jullie moeten een hel hebben doorstaan. Arme Lesley, ik weet precies wat je doorgemaakt moet hebben. Hier op bokt komen voornamelijk oudere mensen en veel volwassenen, maar als het om het verlies van een dier gaat, blijven we allemaal kinderen en we beleven het allemaal net zo intens. zoals ik al eens eerder heb gezegd, dieren zijn leuk, maar ze moesten niet dood gaan. Heel veel sterkte!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:49

Lieve Lesley,

Jou lieve Daisy is nu weer bij haar veulentje in de paardenhemel. Ze is nu bij zo veel paardenvriendjes en zal nooit meer pijn hebben. Net als jij haar zo erg zal missen mist Daisy jou ook.

Veel liefs en een dikke knuffel,
Ciska

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:50

Lieve Lesley en Saskia,

Ik weet zeker dat Daisy het bij jullie heel erg naar haar zin heeft gehad, en dat ze jullie heel erg dankbaar is voor alle goede zorgen.
Daisy was heel erg ziek en heel erg moe, en daarom moest ze afscheid van jullie nemen... Maar nu is ze ergens waar ze niet meer moe of ziek is, geen pijn meer heeft en waar ze altijd zoveel kan spelen en rennen als ze wil.
Lesley en Sakia, heel veel sterkte met dit verlies...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:51

Jeetje Lesley (en Saskia natuurlijk), wat een verdrietig bericht... Het is vreselijk om afscheid te moeten nemen van een dier waar je veel van houdt. Maar Daisy heeft nu in ieder geval geen pijn meer en ze zal altijd verder leven in jullie harten.

Heel veel sterkte!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 11:15

Lieve Lesley,

Jee meid, wat zal jij verdrietig zijn om Daisy. Weet je, soms gebeuren er dingen die helemaal niet leuk zijn voor mensen, maar sommige dingen gebeuren. Je huilt, bent heel verdrietig en dat mag ook. Maar als je nog wil praten met Daisy dan kan dat nog steeds hoor meid.
s`Avonds als het donker is en je kijkt naar de hemel dan zie je daar allemaal sterren. De ster die het meeste licht geeft is jouw Daisy, die naar jou kijkt en bij je is. Elke avond weer komt zij aan de hemel om je te helpen met je verdriet en om jou te laten weten dat zij jou niet vergeten is.

Heel veel sterkte met je verdriet kleintje Huilen

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 11:19

Heey Lesley,

Daisy is er niet meer. Maar maak je geen zorgen hoor, ze is nu op een plek waar ze geen pijn, verdriet of ellende kent. Ze holt nu met allemaal andere paardjes rond in de ponyhemel. En weet je, als je heel goed aan haar zal denken en dan je oogjes dichtdoet dan zal ze altijd bij je zijn! Daisy zal je altijd dankbaar zijn voor de liefde die je haar heb gegeven.

En ik geloof zelf dat er voor ieder lief paardje een ster in de lucht bijkomt. Kijk dus naar de sterren, daar staat ook een sterretje voor jouw lieve Daisy tussen! Lachen Ik hoop dat ze mijn lieve paardje daar tegenkomt, ook voor haar staat er een sterretje tussen alle sterretjes in de lucht. En als ze mijn paardje tegenkomt daar zal deze voor haar zorgen, dat weet ik zeker!

Niet heel verdrietig zijn, dat zou Daisy niet willen, die wil je alleen maar vreugde geven, geloof mij maar!

Kusjes,

Chantal

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:17

Lieve Lesley,

Daisy en haar veulentje zijn nu weer bij elkaar in de paardenhemel.
Je pony was heel erg ziek en had erg veel pijn. Nu is ze niet meer bij jouw, maar ze heeft nu geen pijn meer en ze is bij haar veulentje.

Ik weet dat je nu erg verdrietig bent, je mag best huilen, dat lucht altijd op.
Als je nu terug denkt aan Daisy, moet je gewoon denken aan alle leuke dingen die jullie samen beleefd hebben.
Dat zou Daisy zeker zo gewild hebben.

Liefs van Veerle

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:32

Lieve Lesley

Daisy is nu bij haar kind op de eeuwige groene weide
Ze zal daar altijd aan jou denken
Maar ze is nu weer bij haar kind en daar is ze nu heel gelukkig
Ze zal echt ook veel aan jou denken en jou ook missen zoals je haar mist
Daisy zal altijd naar je blijven kijken vanuit de hemel
En zo kan jij naar de sterren kijken en aan daisy en haar kind kunnen kijken en met hun praten
Maar waar Daisy nu is heeft ze nooit meer pijn
En kan ze altijd bij haar kindje blijven
Dus lieve Lesley wees niet heel verdietig ze is nu op een plek waar ze ook gelukkig is
Ik weet hoe je voelt waar Daisy nu is loopt ook een mijn paardje
heb al tegen haar gezegt dat ze goed voor Daisy en haar kind moet zorgen
Heel veel liefst en sterkte Lesley en je mama ook natuurlijk
Patries

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:04

Lieve Lieve Lesley,

Soms he, soms, is het leven niet zo aardig voor ons. Soms gebeuren er dingen om je heen die je liever niet hebt. Soms is het net of het alleen maar onweert en de zon niet meer wil schijnen. Maar er komt een tijd, echt waar, er komt een tijd en dat wordt Lesleytijd. Dan schijnt de zon weer, dan kan je met een glimlach op je gezicht terugdenken aan Daisy en alle leuke momenten die jullie hebben meegemaakt. Dan gaan de onweerswolken weg en begint het zonnetje te schijnen. Dan, dan kan je zeggen dat soms het leven niet zo aardig is voor ons.............. Heel veel sterkte!!!!!!!!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:42

Lieve Lesley en Saskia,

Jammergenoeg had Daisy niet langer bij jullie mogen zijn.
Zij is nu samen met haar kindje in de paardenhemel, waar ze over jullie zal waken en toekijkt hoe jullie nog veel plezier mogen beleven met andere paardjes en met elkaar.
Daisy zal altijd in jullie hart blijven, en jullie in de hare, als een van jullie je verdrietig voelt; denk daaraan zodat het de pijn een beetje verzacht...

Dikke knuf van mij

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:06

Lieve Lesley en ook Saskia.

Weet je dat de naam van jou pony "Daisy" in het nederlands Madeliefje betekend.
Ik denk dat er van het voorjaar en in de zomer erg veel Madeliefjes bij jullie in het land gaan bloeien.
Kijk maar goed, pluk ze, en maak er samen met je moeder maar een mooie madeliefjes ketting van. Lovers

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:27

Hi Lesley,
Wat ontzettend verdrietig dat Daisy nu niet meer bij jullie is! Ze heeft er vreselijk haar best voor gedaan, maar ze is nu toch met haar kleine veulentje naar de paarden hemel gegaan.
Voor Daisy zal het vast moeilijk geweest zijn dat ze afscheid van jullie heeft moeten nemen, want ze heeft het ook heel fijn bij jullie gehad, maar ze was ook erg blij dat ze weer bij haar kindje is! (Moeder willen altijd het liefste bij hun kindjes zijn Lachen !).
Misschien kan je een plukje van haar manen hebben ? Als mama die dan samen met een foto van Daisy op je kamertje neerzet, is Daisy toch altijd nog een beetje bij je!
Veel sterkte Kusje !

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:29

Huilen heel veel sterkte allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:28

Lieve L esley,
Ik vind het heel erg voor je dat je nu je lieve Daisy moet missen. En je zult je ook wel erg verheugd hebben op het veulentje, die er nu ook niet meer is.
Ik denk dat je heel erg verdrietig bent nu, want je bent in 1x twee vriendjes kwijtgeraakt.

Misschien kan ik je een heel klein beetje troosten als ik je vertel dat Daisy en haar veulentje nu in de paardenhemel zijn. Daar groeit altijd heerlijk lang en groen gras, en hoeven de paardjes alleen maar lekker met elkaar te spelen, lekker te eten en te slapen in een heerlijk zonnetje dat altijd schijnt.

Jouw mamma heeft vast heel mooie foto's van Daisy, misschien kun je er eentje boven je bedje zetten, dan kun je haar 's avonds zien voor je in slaap valt, en 's morgens meteen weer als je wakker wordt. In je dromen is ze dan altijd bij je.

Heel veel liefs, ook voor je mamma,

Sonja

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:54

Heel veel sterkte voor jullie alle2 bij het grote verlies. Jullie hebben hard geknokt samen met Daisy. Ze zal jullie er altijd dankbaar voor zijn. Nogmaals Sterkte.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:42

Lieve Lesley (en Saskia)
Ik vind het vreselijk om te horen dat je pony Daisy is overleden.
Ik hoop dat je samen met je moeder mooien gedachten kan koesteren.
En jullie hebben echt je best gedaan

Liefs [ ]