Drunense Duinen-verslag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:53

Super! Tong uitsteken
Ik kan me helemaal vinden in je verhaal na een dikke week Veluwe. Ik wil ook graag (en ik ga dit voorjaar vast ook een keer) naar de DD. De Veluwe is toch te ver voor een dagje, zo van onder Rotterdam vandaan... Zijn daar (rondjes) ruiterpaden in de DD of is het zoek-het-zelf-maar-uit-hoe-je-de-weg-weer-terug-vind paden?

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:20

imker schreef:
Er zijn wel ruiterpaden, een heel netwerk zelfs, maar ik kan niet echt supergoed kaartlezen, vooral niet als ik op een maffe Imker zit. Wij hebben alleen de koetspaden een heel eind gehad, deze keer, en zelfs dat al was geweldig. Normaliter gaan we de mountainbikepaden op, die zijn echt het mooist.


De mountainbike paden worden het dus... dat ga ik onthouden! Misschien is het wel eens leuk om bij de DD te meeten (als Lavendel dus weer up-and-running is) of breng ik nu een oud voorstel opnieuw?

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:42

imker schreef:
Dat lijkt me erg leuk, stuur me maar een PB als je paard weer helemaal goed is!!


Doen we!
Vrijdag komt de 'spierkneder' en ik hoop dan toch wel weer vlot wat te kunnen doen. Of minstens zicht te krijgen wanneer we weer wat mogen gaan doen... Koe hoop ik...
Ik heb eigen vervoer en kan zelf rijden, maar ben wel gebonden aan de weekenden...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 11:03

imker schreef:
De 23e gaat Ethelate van Bokt ook met me mee naar de Duinen, als je dan kan, kun je met ons mee?


23 februari ben ik reeds 'volgeboekt'. Ik heb dan mijn jaarlijkse weekendje familie staan, dit keer in Limburg. Gezien het incident van 2 weken geleden (zie VvdD: rugpijn & vakantiezorgen) zullen paarden wel 'in de ban' gaan, in ieder geval voor dat weekendje... Haha!

Lielle:
Welk paardje bevalt binnenkort? Ik zag er in je profiel meerdere op de nominatie staan...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 11:22

Lielle schreef:
helaas dus, dat gaat de 23e niet lukken. Hopelijk is Pablo half maart weer engiszins te rijden Haha! Raimaer duurt nog iets langer *LOL*


Half maart zou mij ook beter uitkomen. Misschien moeten we voor dan iets afspreken en anders eind maart of zo...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:24

Dan kunnen we kiezen uit: zaterdag 15/3, 22/3, 29/3 of uit zondag 16/3, 23/3 of 30/3. Misschien is het beter om naar een ander forum (BM) te gaan voor verdere besprekingen...

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:52

Ze zouden al die stomme vergunningen moeten afschaffen of centaal moeten organiseren...

Op de veluwe heb je voor het ene stuk wel vergunningen nodig, het volgende niet, dan weer een toegangskaart en daarna is het ruiterbewijs weer verplicht... tjongejonge ik krijg het idee dat voordat je overal langs ben geweest om de 'papieren' te regelen je zoveel tijd & geld inruilt voor frustratie dat een bon niet eens zo gek meer lijkt... Frusty Boos!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:15

Ik ben nog steeds voor!!!!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evilou, Vagabondo en 44 bezoekers