Weer 2 verzorgsters minder....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Weer 2 verzorgsters minder....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 23:20

We zaten, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gelezen, erg hoog met onze verzorgsters en was super blij dat de andere 3 me dus niet in de steek gingen laten....
Nu zijn er dus 2 van de 3 weggegaan, ivm niet te combineren met school, ze hadden slechte cijfers en dus besloten te stoppen Scheve mond
Dit is echt heel erg #$@% Echt ongelofelijk balen, ik kan namelijk nooit 3 dagen (die ik door hun vertrek leeg heb staan)in mijn eentje 4 paarden verzorgen, mesten en rijden....dit gaat ten koste van de paarden en dat is niet de bedoeling Huilen
Dit is echt vreselijk en om weer een advertentie te plaatsen......vorige keer ging het dus helemaal verkeerd Lips are sealed
Ik weet dus even niet meer wat te doen Verward

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:21

tjah...ik weet het ook niet..maar wel sterkte ermee!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 23:34

Ik heb wat oude nummers opgeschort , van meisjes die met mij op de manege hebben gereden....ze zijn vorig jaar nog op mijn verjaardag geweest en ik vertrouw hun dus wel! Ik kan ze al wat jaartjes.........ga hun dus ven bellen of ze nog steeds op zoek zijn naar een verzorgpaardje......Ik hoop het zo!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:02

Succes ermee! Ik kan me voorstellen dat je erg met je handen in het haar zit nu. Op marktplaats staan wel altijd veel mensen die een verzorgpaard zoeken, maar helaas zijn dat heeeel veeel heeeele jonge grietjes... natuurlijk niet iets wat je zoekt...
Sterkte hoor, hoop dat je snel iets vindt.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:06

Pfff ja, ik ben ook zoekende, maar bij mij in de buurt zijn dus weer geen leuke bijrijdpaarden te vinden, de weinige die er zijn moet je veel voor betalen...

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:27

brechje schreef:
Nu zijn er dus 2 van de 3 weggegaan, ivm niet te combineren met school, ze hadden slechte cijfers en dus besloten te stoppen Scheve mond


Suzz is er toch niet mee gekapt Verward

Nou jah ik weet het verder ook niet, ik zocht ook een keer iemand voor Demi, na 6 maanden had ik nog geen geschikt iemand Verward. Maar ik laat dan ook niet het eerste de beste Pennymeisje op mijn paardjes Schijnheilig

Suc6 in ieder geval

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 21:44

Neel"]
[quote="brechje schreef:
Nu zijn er dus 2 van de 3 weggegaan, ivm niet te combineren met school, ze hadden slechte cijfers en dus besloten te stoppen Scheve mond


Suzz is er toch niet mee gekapt Verward

Nou jah ik weet het verder ook niet, ik zocht ook een keer iemand voor Demi, na 6 maanden had ik nog geen geschikt iemand Verward. Maar ik laat dan ook niet het eerste de beste Pennymeisje op mijn paardjes Schijnheilig

Suc6 in ieder geval
[/quote]
nee hoor suzz is nog helemaal aanwezig! Haha! zonder suzz had ik helemaal een probleem maar ik heb 2 vrijwillegers Tong uitsteken ...alleen hoorde vandaag dat 1 van die meisjes die weg gingen dus aan het twijfelen was.....dus even op reactie wachten en dan kunnen de andere 2 meteen aan het werk Lachen hoop dat het nu wel goed gaat Verward