wezen langlaufen en erg veel geluk gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

wezen langlaufen en erg veel geluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 14:33

Afgelopen zaterdag zijn mijn vriend Roy en ik lekker wezen langlaufen in Winterberg (Dld). 's Ochtends om 7 uur vertrokken (gaaaaap) en om 11 uur (grom, een uur in de file gestaan Boos! ) waren we aangekomen: BEREDRUK!!!! Gelukkig konden we nog ergens een parkeerplekje vinden (oeps, oorspronkelijk een bushalte Bloos maar er lag zoveel sneeuw dat de bus gewoon de mensen liet uitstappen op straat). Toen hebben we ski's gehuurd en zijn we lekker op pad gegaan. Hoogste berg van Sauerland op gelanglaufd (maar we begonnen al halverwege Knipoog ) en bovenop de berg lekker een kop chocolademelk met slagroom gehad en een bratwurst ( Haha! tja, je moet toch wat in Duitsland?). Toen weer terug naar beneden en dat ging erg hard!!! En ik kan helemaal niet skiƫn (Roy trouwens ook niet) dus op de terugweg lagen we zeer regelmatig in de sneeuw. Tja, dat was de enige manier om af te remmen Haha! Maar op een gegeven moment werd het mij iets te gortig en heb ik de ski's maar afgedaan en ben ik verder gaan lopen (en Roy maar stug doorgaan en is vervolgens nog tig keer gevallen }> ). Later natuurlijk nog even een sneeuwballengevecht gehouden *LOL* We hebben dus een heerlijk dagje gehad..... behalve op de terugweg toen we al bijna thuis waren. Roy had al de hele tijd het idee dat er iets niet klopte met de banden van de auto. We hadden de druk nog gecontroleerd maar die was goed dus hij dacht dat de banden wat uit balans waren en dus opnieuw moesten worden uitgelijnd. Maar tijdens een koffiestop keek hij toch maar eens onder de auto naar de binnenkant van de banden. En wat ziet hij daar? Een enorme scheur in de velg van een achterband!! Lips are sealed Dat was dus echt hartstikke lijp, als die scheur doorzet kun je zo een klapband krijgen en dat dan met 140 km/uur op de duitste autosnelweg..... Brrrr, alleen al de gedachte wat er dan allemaal kan gebeuren en de kans dat we dat niet eens overleven! Getver Scheve mond ...... Toen hebben we maar het laatste stuk naar huis gereden met een zogenaamde thuisbrengertje ipv die band met kapotte velg. Het vervelende is dat je dan niet harder kan rijden dan 80 km/uur en dat waar je 140 mag.....
Maar goed, we hebben dus echt ontzettend geluk gehad! Ben erg blij dat er zaterdag blijkbaar een engeltje op onze schouder zat

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 16:50

Inderdaad, veel geluk gehad zeg! Maar desondanks hebben jullie veel plezier gehad, toch? Anders moet je de volgende keer niet met de auto maar met Fayette voor de arreslee!