1ste verslag van mijn kant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 20:31

Hoi,
Dit is het allereerste verslag wat ik op dit forum zet. Best wel leuk.
Maar goed. Vanmorgen moest ik om half zeven mijn bed al uit want ik moest een haflinger voor iemand rijden op de keuring. De hele tijd druk bezig geweest met schoonmaken ed. Toen we er waren moest er eentje meteen voorkomen. Resultaat van alle paarden bij elkaar: 2 2e premies en 1 3e premie van paarden die verleden jaar allemaal eerste premies liepen en in de kopgroep liepen.
Toen moest ik gaan rijden. Ik snap nu pas echt wat Tineke Bartels met het rondje voor de fokker bedoelt. Ik heb het gezien. Als je ziet hoe die paarden gereden worden dat is gewoon niet normaal meer. Die handen gaan van links naar rechts en worden echt van voren naar achteren gereden. Been word erbij vergeten tot hij rond loopt want dan moet hij gaan showen. Echt die paarden liepen allemaal met een rug helemaal gespannen en met hun neus op hun borst.
Resultaat: iedereen die het rondje voor de fokker voordeed stond vooraan en ik werd 7e van de 11.
Achter mij stonden allemaal mensen die hem net zoals ik probeerden normaal aan het lopen te krijgen. Zonder geruk en gepluk. En een iemand voor mij reed zijn paard wel netjes voor de rest was het allemaal gewoon helemaal verkeerd in elkaar getrokken gereden..
Dat was het verslag van een Steef die voortaan zonder puntjes door het leven gaat.
Steef

Bijschrift: ik heb het verhaal een x overgelezen en het klinkt enorm of ik zo goed ben en alles goed kan. Dat is dus abso niet zo. Ik kan dus echt niet netjes en goed rijden.
_________________
Sinds kort sponsor ik KPN.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef op 2001-07-11 21:18 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:38

te lang verhaal en ben nogal moe Gaaaap gaa dadelijk slapen
sorry ligt niet aan jouw maar misschien is er daarom geen reactie Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:39

oef tja ik weet het juryleden van stamboeken zijn niet altijd even gelijkdekend over paarden,als wat wij denken.zoals de juryleden van de welsh A ponies.je hoeft niet met een pony aan te komen die in goede gezonde spierconcitie is want die vinden ze te weinig massa hebben Verward
nee de pony's die het allerdikst zijn(en hele dagen in een volle wei lopen)die krijgen de 1ste premies,vandaar dat ik met tink niet eens een poging doe,weet toch al dat ik achteraan eindig

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 22:12

Jemig, eigenlijk hebben ze overal wat raars.

De welsh A van mijn buren ging naar het dekstation om gedekt te worden. Kwam hij na ongeveer 1.5 week terug. Moddervet! Echt gewoon een en al bagger was hij. Zeggen die mensen: We vinden hem mooier geworden. MASSIEVER JA.
naja, ik was echt stom verbaasd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:30

mhhh das wel balen ja.
Ik mag zaterdag ook weer bestgaande rubriek normaal rijd er vanalles van B tot Z het is niet vreemd als een B ruiter de Z ruiters eruit rijd.
Ze kijken totaal niet hoe het paard loopt zolang ie maar GAAAAAAAAAAAAAAAAT 't is puur op de gangen zeg net al tegen stef aan de telefoon als jij een nette middendraf rijd wanneer men vraagt om de midden draf en iemand anders gooit er een uitgestrekte draf tegen aan met een paard dat z'n hoofd omhoog gooit wint toch diegene puur omdat dat paard dan strekt.. vreemd wereldje.
Ach ja zaterdag jaag ik 'm een paar rondjes op zodat die staart erop gaat het voor geen meter fijn voelt en ik niet kan zitten en dan zal het wel weer goed gaan Scheve mond\

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:36

Ik kan me voorstellen dat je je daar vreselijk boos over maakt, maar ja, wat doe je eraan Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:06

ja nimber en dan word je weer eerste net als vorige keer!